Pienoismalleja...

Keskustelua pienoismalleista, mittakaava vapaa, rakennussarjat, valmiiksirakennetut, radio-ohjattavat ym. sekä Opel-keräilyesineistä
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Yhä etin sitä Astra G:tä (3-ovinen). Tiimarissa ei ollu.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Jurva
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jurva »

On 2004-10-27 22:22, cona-A wrote:
Löytyykö A mallin asconaa ja mielellään 2 ovisena?
Muistaakseni Scale Productions niminen firma myy saksassa 1/24 koottavaa muovimallia.

Toivottavasti noita AMT/ERTL Opel GT sais vielä joku päivä lisää tänne. Olis prkl pitänyt lähtee sinne showhun.
Peetrus
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Peetrus »

Jossainvaiheessa kunhan kerkeän niin teen jonkinlaiset sivut mistä näkee valikoimaa.

Mallin koosta riippuen hinnat pyörivät tulevat olemaan sielä 15€ ylöspäin, katto alkaa tulla vastaan sielä 1000e nurkilla...
Mutta pääsääntöisesti 1/24 mallit tulevat olemaan sielä n. 20e, plus suomen normaali posti/matkahuoltokulut.

Eli mallit ovat erittäin edullisia verrattuna siihen mitä vastaavanlaiset mallit ovat suomessa, vaikka laatu on jopa parempaa, kuin mitä esim Revel yms. malleissa.

Myöhemmin tulee valikoimin mahdollisuus saada malleja osittain rakennettuna, eli esim kori valmiiksi maalattuna, tai kaikki osat valmiiksi maalattuna, tai osittain koottuna ja maalattuna, ja jos välttämättä haluat mallin mitä ei saa valmiina, niin mahdollisuus saada se harrastajan kokoamana, tietysti tämä vaihtoehto kestää kauemmin saada kotiin ja hinta on kovempi, kuin täysin kasaamaton malli.
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

itse ostin xtremecarshow:sta tuon minichampsin 1:18 olevan kadett c coupen :smile: on kyllä pirun tarkka! lattiatkin ovat jopa ihan oikeita karvaa :grin:
cona-A
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja cona-A »

On 2004-10-28 18:35, Jurva wrote:
On 2004-10-27 22:22, cona-A wrote:
Löytyykö A mallin asconaa ja mielellään 2 ovisena?
Muistaakseni Scale Productions niminen firma myy saksassa 1/24 koottavaa muovimallia.
Loppu ne sieltä oli . Jos ymmärsin oikein.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-10-28 20:40, Putte wrote:
itse ostin xtremecarshow:sta tuon minichampsin 1:18 olevan kadett c coupen :smile: on kyllä pirun tarkka! lattiatkin ovat jopa ihan oikeita karvaa :grin:
Juu, tuo on todella upea malli. Ostit sen oranssin siis sieltä, kyllä tuli laatikkoa katsottua... itselläni vain on jo tuo sama pienoismalli, paitsi vihreänä. Ja on yksi hienoimmista mitä olen nähnyt, etenkin tuon sisustan puolesta. Ainoa "moka" tuossa on se moottori, joka on tehty tyhmästi. Auto esittää C Coupé 1.2S:ää ja kone on CIH:in kokoinen, jossa on joitain päällisosia tehty muistuttamaan etäisesti OHV:n osia... Sama firma kun teki tuosta myös GT/E-mallia, jossa oli CIH-kone ruiskulla, käyttivät mokomat samaa lohkon valua noissa kaikissa. :sad:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-10-28 18:35, Jurva wrote:
Toivottavasti noita AMT/ERTL Opel GT sais vielä joku päivä lisää tänne.
Mahdollisen metsästyksen helpottamiseksi voin mainita, että tuon AMT/ERTL GT:n kannessa lukee auton nimenä Buick Opel GT, jenkkimalli ja jenkkifirma kun on kyseessä... Koneeksikin tuossa on 2 vaihtoehtoa, joko Opelin 1.9 CIH tai Buickin V6... custom-osia on muutenkin aika paljon tuossa mukana, kaikenmaailman puskuria ja maskinritilää, erilaisia vanteita ym.

Viimeksi olen nähnyt A-Asconan 1:24 pienoismallin rakennussarjan myynnisä Steinmetzillä Saksassa ja se EI ollut halpa. Siksi jäi korkean hinnan takia ostamatta mielenkiinnosta huolimatta. Tuo oli isoilla levikkeillä jne. oleva kilpuri. Samassa paikassa oli myytävänä 1:43 Steinmetz-A-Commodoren rakennussarjoja (2-ovinen kilpuri sekin) muistaakseni hintaan 90 euroa. Ei halpa sekään siis.
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Itse tilasin Opelin varaosatiskiltä Astra F GSi 16V pienoismallin, löytyi vieläpä oikean värisenä :smile:
Kolmisen viikkoa jo mennyt, eikä vieläkään ole kuulunut mitään :sad:
Mitähän mahtaa olla odotettavissa, jos tulee laisinkaan?
Löytyisikö GSi Astrasta pienoismallia vaikka 1/24-18 koossa?
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-10-29 17:08, Ahnuld wrote:
Itse tilasin Opelin varaosatiskiltä Astra F GSi 16V pienoismallin, löytyi vieläpä oikean värisenä :smile:
Kolmisen viikkoa jo mennyt, eikä vieläkään ole kuulunut mitään :sad:
Mitähän mahtaa olla odotettavissa, jos tulee laisinkaan?
Löytyisikö GSi Astrasta pienoismallia vaikka 1/24-18 koossa?
Mulla on tuollainen hyllyssä. Se on kyllä joo aika paljon tuon sun Astran kaltainen... kattoluukkua ei tainnut pienoismallissa olla :smile: Se on näitä Gaman tekemiä malleja, ei tarkin ja paras mahdollinen, mutta kun parempaakaan ei tarjolla ole, niin siedettävän laatuinen. Samaa sarjaa ovat mm. A-Vectran, A-Omegan ym. pienoismallit. Itse ostin tuon Opelin tehtaalta.

Näkyy tuossa kuvassa alkuperäisessä laatikossaan:
[img]/modelcar/43_vectra_seka.jpg[/img]

<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2004-10-29 19:28 ]</font>
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

On 2004-10-29 14:52, ata wrote:
On 2004-10-28 20:40, Putte wrote:
Juu, tuo on todella upea malli. Ostit sen oranssin siis sieltä, kyllä tuli laatikkoa katsottua... itselläni vain on jo tuo sama pienoismalli, paitsi vihreänä. Ja on yksi hienoimmista mitä olen nähnyt, etenkin tuon sisustan puolesta. Ainoa "moka" tuossa on se moottori, joka on tehty tyhmästi. Auto esittää C Coupé 1.2S:ää ja kone on CIH:in kokoinen, jossa on joitain päällisosia tehty muistuttamaan etäisesti OHV:n osia... Sama firma kun teki tuosta myös GT/E-mallia, jossa oli CIH-kone ruiskulla, käyttivät mokomat samaa lohkon valua noissa kaikissa. :sad:

Itselläni on tuo GT/E. En kyllä muista onko siinä karvaa lattiassa...
Huru-Ukko
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Huru-Ukko »

Katsokaapa tosta linkistä jos löytyy.

http://www.pienoismallimarket.com/
Peetrus
'Agila'

Tutkimin jatkuu, astraa ei ole saatavilla toistaiseksi, koitan selvitellä opeleiden saatavuutta.
Peetrus
'Agila'

Terve taas.

Kyselyjä on tullut jokapuoleta niin paljon että tästä eteepäin yhteydenotot vain maililla, resurssit eivät riitä autoclubien sivuille vastaamiseen toistaiseksi.

Alustavia tilauksia on tehty jo kymmenittäin, eli maahantuonti aloitetaan tämän vuoden puolella, muuta eikataulua en osaa vielä sanoa.

Asioita järjestelen parhaillaan.
Jurva
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jurva »

On 2004-10-29 14:57, ata wrote:
Mahdollisen metsästyksen helpottamiseksi voin mainita, että tuon AMT/ERTL GT:n kannessa lukee auton nimenä Buick Opel GT, jenkkimalli ja jenkkifirma kun on kyseessä... Koneeksikin tuossa on 2 vaihtoehtoa, joko Opelin 1.9 CIH tai Buickin V6... custom-osia on muutenkin aika paljon tuossa mukana, kaikenmaailman puskuria ja maskinritilää, erilaisia vanteita ym.
Tuo oli jo tiedossa, kiitosta vain. Mutta kun noita ei ole jenkkifirmoillakaan tarjolla. Olen niitä kysellyt. Toivottavasti ne siis ovat uudistuotannossa ja niitä tänne eksyy. Mä ottaisin heti pari noita

Siinä olis sulle Peetrus yksi malli lisää tuotavaksi.

Tossa on esittely siitä.
http://www.google.fi/search?q=cache:CsM ... k+gt&hl=fi
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Atalle: Mistä olet ostanut ton mustan GTS Vectran vai tilannut Opelilta? Tommonen on saatava :smile:
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Vastaa Viestiin