Vaihdoimpa vecculini vm 97 Astra Caravaniin.. Ny haluisin Tietää Et mitä vikoja siin on yleensä ollu..
Ettei tuu ikäviä ylläreitä
Miten ilmastointi o pelannu?
Kone on x16xel
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
Mun kohdalla taitaa ainoat tyyppiviat olla kuluneet vaihteensiirron niveltapit, ja kosketushäiriö lämppärin puhaltimen moottorissa. Kaikki muut viat on ollu ihan tavallisia kuluvien osien vaihtamisia.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
On 2004-10-30 15:29, Antti H wrote:
Hyvä ettei se oo liikkuva pommi...
Muutamassa kohtaa on pintaruostetta...
Kaveri sano et: Onks tää opeli ollenkaa ku ei oo ruostetta..
Siis on ruostetta ja ei oo ruostetta Täh.
Edelleenkin mun täytyy ihmetellä, että mikä kumma tuossa 94:ssa on, kun ei ruostu sitten millään, mutta uudemmat ja vanhemmat on lähes aina jostain hieman ruostuneet... Vasta tänä vuonna löytyi ensimmäiset pienet pintaruosteet kuskinpuolen etukaaren sisäreunasta, kun peilillä paikkoja tutkiskelin. Ja nyt tuokin vika on jo korjattu. Loistava menopeli.
No joo... Kax pisamaa peräkontin kannes.
Sen muovin alla jos on rekkarin valot.. Tieten Hangannu maalia poies et on päässy ruoste iskemään... Mut muuten ei missään mitään
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
Juu........ Niin näkyi mulla vaan kaks ruostepisamaa sen muovin reunojen kohalla. Kun peltiseppä poisti tiivisteen niin lähti lasikin, minkä jälkeen lasin alareunan puhdistus edessä. Oli ruoste levinny pitkin alareunaa, onneks ainoastaan pintatavaraa. Tingi kuitenkin siitä takaluukun korjauksen/maalauksen verran.......
Mulla on toinen astra menossa ja molemmissa on tankin luukun ympäriltä ollut ruosteessa (molemmat vm.92) Sieltä kannattaa vähän raottaa sitä muovia ja katsoa sen alle
On 2004-11-02 23:01, Tapsu wrote:
Mulla on toinen astra menossa ja molemmissa on tankin luukun ympäriltä ollut ruosteessa (molemmat vm.92) Sieltä kannattaa vähän raottaa sitä muovia ja katsoa sen alle
Joo toi paikka kannattaa tutkia hyvin. Vittu, rupes kannentiiviste vuotaan, IHANAA!
On 2004-10-31 00:01, Antti H wrote:
No joo... Kax pisamaa peräkontin kannes.
Sen muovin alla jos on rekkarin valot.. Tieten Hangannu maalia poies et on päässy ruoste iskemään... Mut muuten ei missään mitään
Kaks F:ää varmaria ollu c18xe/x18xe. Samat viat, eli ei oikein mitään... Mitä nyt c18xe:seen sai 200tkm kohdalla vaihtaa kampi/nokka-akselin anturit...
BTW:Ne eivät ole vikoja... Opelissä nuo ovat ominaisuuksia...
-99 v6 4motion paskatti variant aut. / -66 kupla / -00 1,4 mopo golffi (opel´s allway´s on my mind, monta sorsaa, pari astmaa ja omena)