G astra coupen takapuskuri
Oisko joku voinu mittailla vähän oman coupe astransa takapuskuria kun ajatuksissa olisi laittaa sellanen sedan mallin astraan. Ainakin mitä nyt kuvista katsoo niin näyttää sille että perä on coupessa ja sedanissa aikalailla samanlainen. Onkohan joku jo mahdolisesti sellaisen tehnyt?
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Muistaakseni coupessa ja 4 ovisessa sedanissa on samankokoinen takapuskuri. Koska ainakin moni tuning paja myy samaa puskuria sedaniin ja coupeen!On 2002-10-17 16:13, TEPE wrote:
Oisko joku voinu mittailla vähän oman coupe astransa takapuskuria kun ajatuksissa olisi laittaa sellanen sedan mallin astraan. Ainakin mitä nyt kuvista katsoo niin näyttää sille että perä on coupessa ja sedanissa aikalailla samanlainen. Onkohan joku jo mahdolisesti sellaisen tehnyt?
Mutta kyllä mä voin käydä mittaamassa niin saadaan varmaa tietoa. Kerro vaan mitä tuloksia haluat tietää niin otan mitan käteen ja mittaan!
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Hetkinen siis että mitä???No sinäpä sen vastauksen nyt kerroitOn 2002-10-17 16:59, Markus_J wrote:Muistaakseni coupessa ja 4 ovisessa sedanissa on samankokoinen takapuskuri. Koska ainakin moni tuning paja myy samaa puskuria sedaniin ja coupeen!On 2002-10-17 16:13, TEPE wrote:
Mutta kyllä mä voin käydä mittaamassa niin saadaan varmaa tietoa. Kerro vaan mitä tuloksia haluat tietää niin otan mitan käteen ja mittaan!
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Esim lumman takapuskuri voisi olla ihan jees. Käy katsomassa http://www.opel-tuning.org ja sieltä auto/astra g/ vihreä astra! Lummalta on ainakin sedaniin olemassa samanlainen takapuskuri kuin noihin 3/5 ovisiin.On 2002-10-17 18:28, TEPE wrote:
Hetkinen siis että mitä???No sinäpä sen vastauksen nyt kerroitISO TÄNKS!!! Kerroppa niitä pajoja jotka myy noita puskureita jotka sopisi myös sedaniin. Tai jos sen järkeilee niin luultavastihhan kaikki coupen puskurit pitäs tuohon käydä??? Mulla on vain sellanen piku rojekti kun autossa tarvii olla vetokoukku niin pitää koittaa saada siihen sellanen alahelma että sen irroitettvan koukun voi siihen kivutta laittaa. Nyt autossa on se Irmscherin helma mutta ei se oo oiken hyvän näköinen.
Kannattaa muuten kysellä eri pajoilta noita puskureita. Yleensä kuvissa on vain 3/5 ovisia tai coupe.
Auto on minun joten voin kyllä vastata siihen mistä noita saat.On 2002-10-18 08:36, TEPE wrote:
Juuri tuollaista helmaahan minä autooni haen mikä on tuossa vihreessä astrasssa. Täytynee kysyä maahantuojalta tai kuka niitä nyt sitten ikinä kauppaakaan että paljonko maksaa. Kiitoksia vaan paljon vastauksesta
Eli kyseessä on lumman takahelma mikä on vain lisätty alkuperäiseen puskuriin ja samalla puskurista on poistettu kaikki saumat. Siksi se puskuri ehkä näyttää oudolta.
Myös rieger:ltä löytyy kokopuskuri mikä on melkein samanlainen.
Noita puskureita voit kysellä esim http://www.jmtech.fi http://www.sutii.com http://www.autovaruste.net
Tuolla autovaruste.netissä on ainakin kuvia siitä lumman puskurista ja hinnat myös