Calibran takaluukku
Ei mulla vedet vaan suuntaudu "ränniin" eka valuu suoraan kontin pohjalle.. prkeleOn 2004-10-14 18:05, Aatsi wrote:
Ei mulla ne kyllä sinne itte konttiin valu vettä mutta niihin "reunaränneihin" kyllä.
Mua ärsyttää eniten kun ovaa konepellin kun se on märkä niin vedet valuu niistä umpioiden kohdalla olevista kumihuulista suoraan suodattimen päälle![]()

Speed limits are for pusies
<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-10-14 18:10 ]</font>
Ois hauska nähä jos kuvaat millasen vit*tuksen toi aiheuttaaOn 2004-10-14 18:08, Enliz wrote:Ei mulla vedet vaan suuntaudu "ränniin" eka valuu suoraan kontin pohjalle.. prkeleOn 2004-10-14 18:05, Aatsi wrote:
Ei mulla ne kyllä sinne itte konttiin valu vettä mutta niihin "reunaränneihin" kyllä.
Mua ärsyttää eniten kun ovaa konepellin kun se on märkä niin vedet valuu niistä umpioiden kohdalla olevista kumihuulista suoraan suodattimen päälle![]()
voin kuvata pätkän kyseisestä v*tutuksesta
<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-10-14 18:10 ]</font>
ELi kuvaat siis aivomyrskyn jota tuo vesi ongelma aiheuttaa
Itte en availe konttia kun pesun yhteydessä joten toi mun ränniin osuminen voi johtua myös veden vähäisestä määrästä?
Itte kuskaan kauppaostokset ym. takapenkillä
Mulla ainoon päänsäryn aiheutti ne takaiskarinyläpään ympärillä olevat kotenpohjat (en osaa selittää) kun ne aikoinaan kolisi.
Leon FR 20vt
OT: Asia koskee kontin sisustaa, mistä voisi päästä vesi konttiin katsottuna takalampun "ylä viistoon" siinä on jonkin sortin "luukku" huomasin vaan pesun jälkeen kun auto kuivui ja lasi oli aivan huurussa, tuntuu että siel virtaa joki 

<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-10-14 21:15 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-10-14 21:15 ]</font>
- Kadett_gsi
- 'Admiral'

Ettei se narina lähtisi hattuhyllyn kumistoppareista. Siis niistä mitä vasten se makaa takaosastaa. Mulla ainakin kuului sieltä. vähän teippiä väliin niin loppui:)On 2004-10-14 18:42, Tunari-82 wrote:
Mua "raisteloo" taas suunnattomasti sen takakontin luukun narina kun kääntyy vaikka johkin kaupan pihaan.Ei auta vaikka on lukko säädetty tiukalle ja tiivisteissä tsilikoonit.
Mulla oli vuotanu oikean puoleinen kourun vedenpoistoletkun yläpäässä olevan
muoviholkin juuresta vesi sisään.
Takakontin matto oli märkä ja homeessa. Ihmettelin kun autossa on kummaa paskan hajua. No otin letkun irti ja piti ottaa myös takalamppu irti että sinne pääs käsiks.
Se letku menee osin kyljen sisällä.
Ja sit kuivattelin kontin sivupahvit ja pesin matot. Ne muuten kestää kuivaa pirun kauan.
Tämmönen kertomus, että jos jollain on sama vika.
muoviholkin juuresta vesi sisään.
Takakontin matto oli märkä ja homeessa. Ihmettelin kun autossa on kummaa paskan hajua. No otin letkun irti ja piti ottaa myös takalamppu irti että sinne pääs käsiks.
Se letku menee osin kyljen sisällä.
Ja sit kuivattelin kontin sivupahvit ja pesin matot. Ne muuten kestää kuivaa pirun kauan.
Tämmönen kertomus, että jos jollain on sama vika.
Taitaa olla tuon korimallin ominaisuus, tuo veden konttiin valuminen. Aikanaan isällä oli Citroën Xantia, missä on saman mallinen takaluukku, kuin kalikassa, niin siinä valui kanssa kaikki vedet takakonttiin sadessäällä avattaessa. CD-vaihtaja oli vielä asennettu oikeaan etunurkkaan, niin että kun vaihtajan luukku oli unohtunut auki ja avasit takaluukun sateella, kaikki vedet lorisi vaihtajan sisään! Hyvin se silti aina toimi 

En usko että johtuu siitä koska oma hattuhyllyni makaa varaston hyllylläOn 2004-10-15 08:24, Kadett_gsi wrote:Ettei se narina lähtisi hattuhyllyn kumistoppareista. Siis niistä mitä vasten se makaa takaosastaa. Mulla ainakin kuului sieltä. vähän teippiä väliin niin loppui:)On 2004-10-14 18:42, Tunari-82 wrote:
Mua "raisteloo" taas suunnattomasti sen takakontin luukun narina kun kääntyy vaikka johkin kaupan pihaan.Ei auta vaikka on lukko säädetty tiukalle ja tiivisteissä tsilikoonit.
Meinas tulla subista entinen tänää ku vettä tuli kaatamal ja kamaa oli pakko laittaa konttii!!! pääs taas pari ärrää!!On 2004-10-18 22:07, cali wrote:
juu mulla valuu kans suoraan konttiin..vahvistimien päälle..!! ei oikeen viitti turhaa märkää konttia aukoo ettei vahvareista tuu entisiä..
<font size=-1>[ This Message was edited by: cali on 2004-10-18 22:07 ]</font>
Seat Leon TDI TS '04