On 2004-10-05 03:47, Calibra_46 wrote:
mikäköhän tänki postauksen tarkotus on loppupelis ollu?? vittuilu?
Pitkälti kyllä, niin kuin joku jo mainittikin että itsekritiikin puute herättää pientä närkästystä. Niin ja tuo kuva oli vain sitä varten että tuo Spoikka on _mielestäni_ se pahin epäkohta autossa, ekana lähtisi mäkeen _omasta_ mielestäni.
niin, ja et vieläkään ole vastannut kysymykseeni: "miten niin CCLahden sivuilta saa huonon kuvan klubistamme???"
No jonkunverran olen sitä lukenut, nykyään pahimmat keskustelut eivät ole enään minun luettavissani (ainakaan ilman rekisteröitymistä). Sellaisen kuvan vain sain että pojilla tuntuu olevan usein vähän liikaan tilannopeutta/nopeutta ylipäänsä, autot penkassa tästä syystä, ja yleistä välinpitämättömyyttä säännöksiä kohtaan. En väitä että itsekkään mikään täydellinen roolimalli olisin monellekkaan mutta rajansa kaikella. No mahdollistahan on että pojat puhuu paskaa foorumissa ja yrittää saada teidän "clubin" kesken jotain respektiä sillä. Voi myös olla että olen saanut väärän kuvan, mutta sellaisen sain teidän keskusteluista.
vaikka tää nettiin kirjottelu onkin aika anonyymiä hommaa, niin eiks teit hävetä jo tollanen?? voisko kateellisuus enää selvemmin näkyä!?!
Mielestäni en keskustele tällä foorumilla kovinkaan anonyymisti (johtuen eräästä topicista). Moni tietää oikean nimeni ja asuinpaikkakunnan. Voisin kysyä samaa itseltäsi, eikö hävetä yhtään itsekritiikin puute? Itseäni ei hävetä kirjoittelut, hyvä että muutkin yrittää palauttaa kaverit maanpinnalle, sori, liika hypetys, ja lopputulos joka ei _mielestäni_ ollut hypetyksen arvoinen.
Ja mitä kateuteen tulee niin ainakaan tietääkseni en ole kateellinen. Kyllä vaihtaisin oman Calibrani kumpaan vaan Calibraan (mielummin V6, turboa en pitäisi). Mutta en silti mielestäni ole kateellinen. Autot eivät kyllä ole omaan makuun, mutta uskoisin että tuosta on helpompi repiä pois ne mitkä eivät omaa silmää miellytä.
Loppusanakseni: Ihan hienot Calibrat omasta mielestä, läheskään kaikki kohdat eivät miellytä autossa kuitenkaan minua, ja autot eivät mielestäni olleet hypetyksen arvoiset. Mutta hienoa että monet niistä tykkäävät.
PS. Haaveenani on saada itselle V6 calibra (eli siinä mielessä voisin olla kateellinen toiselle teistä, kun toisella sellainen on), Turbo ja 16v Calibraa ei tämän hetkisten mieltymysten mukaan tule koskaan talliini. Toivottavasti V6 joskus.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JaspaJami on 2004-10-05 13:38 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: JaspaJami on 2004-10-05 13:40 ]</font>