Kiinnostaa oma auto menee joskus 15.10 maalarille niin sen jälkeen ois kiva tulla esittelemään erikoista maalipintaa
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Mä tässä vielä hankaan päivämäärää kohalleen mut ens kuun alkuun se menee infoa ilmestyy tänne ja mailiin niille jotka ovat postaus listalla..jos inulle ei ole tullut maileja miiteistä ym.. ilmoita sähköpostiositteesi minulle..toivottavasti saamme myös kunnon jatkot aikaa meetin päätteeksi ja porukkaa "tenuttelemaan" porukalla..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Lokakuun lopussa käviskö kaikille ja samallahan voitais jotain saunailtaakin järkkäillä?
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Olen tässä kaikessa hiljaisuudessa kysellyt saunatiloja vuokralle joissa kauempaa tulijat voisivat yöpyä ja ilmaiseksihan näitä ei saa olisiko porukalla mielenkiintoa osallistua kustannuksiin?? kerääntyä meettiin ja sen jälkeen viihtyisiin tiloihin saunomaan ,paistelemaan makkaraa ja rupattelemaan "pikkujoulu hengessä" kaikki kiinnostuneet ilmoittakaa kiinnostuksenne nyt...ja ujostella ei tarvi takaan että tulee hauskaa jos osallistujia saadaan tarpeeksi
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta jos vain ajankohta passaa