eli otsikossahan toi jo lukee...kertokaa jos on kokemuksia.
tarvis päättää nopeesti ennen ku talvi tulee
ajelen aika sekalaisissa olosuhteissa, eli semmosilla teillä mitä pelkästään aurataan(ei ollenkaa suolausta), kaupungissa(jäiset risteykset pakkasel) ja taajamissa joissa aika usein sulaa tietä...
Kokeilin siskon Omegalla viime talvena ajaa kitkojen kanssa enkä oikein tykännyt. Sivuttaispitoa ei ollut ollenkaan... Tämän jälken testasin omaa Omegaani jossa oli nastarenkaat, ja oli heti mielekkäämpää ajaa.
Tämä siis mun mielipide. Itse ajelen mieluummin nastarenkailla kuin kitkoilla.
Oman mielipiteeni on,älä ota kitkoja.Itse tekisi mieli kokeilla niitä "timanttirenkaita",nehän on kuin kitkat,mutta 2000 km ajon jälkeen kumimassassta alkaaa tulla esiin jotain "timantteja".Ja parantaa pitoa kait olennaisesti?Olisi luultavasti hiljaisemmat kuin nastat,ja samalla enemmän pitoa kuin kitoissa.
kuulin tos vuos sitte joltain autovahinkokeskuksen tyypiltä en maarkkinoille saattas tulla semmoset senkaat mis on jotain metalli hilettä siin kumin seassa...vähä niinku joku hiomapapaeri.
Tuohan on erittäin mielenkiintoisen tuntuinen rengas, tosin jos nyt vielä tän talven noilla misukan ivaloilla, kun kerta on nastatkin tallella. Mutta seuraavan kerran kun talvirenkaita ostelee, niin pitää vakavasti harkita.