V---U, nyt tuo romu lähtee
Astra -96, 1,6 farkku 8-v. koneella.
Vajaan vuoden aikana ei yhtään viatonta kuukautta. Kilometrejä (huoltokirja) 160 tkm. Alusta pistetty jo kokonaan uusiksi.
Tulee mieleen ajat kun vaihdoin yli 1 000 000 km ajettuun mersuun raidetangonpään, alkuperäisen tilalle..
Pakko luopua, ei tätä jaksa enää..
Taidan siirtyä toiseen merkkiin
Vajaan vuoden aikana ei yhtään viatonta kuukautta. Kilometrejä (huoltokirja) 160 tkm. Alusta pistetty jo kokonaan uusiksi.
Tulee mieleen ajat kun vaihdoin yli 1 000 000 km ajettuun mersuun raidetangonpään, alkuperäisen tilalle..
Pakko luopua, ei tätä jaksa enää..
Taidan siirtyä toiseen merkkiin
-
kadett2.0i
- 'Senator'

Ei kai se silti muuta realiteettia toiseksi?
Jos auton alusta kestää 150 tkm tai 1000 tkm niin on kai siinä ero...
Tuo raidetangonpää oli vain esimerkki, ei jutun pääpointti.
Jos 10000 euron auto =Astra (jolla perheessä ajetaan vähemmän = n. 5000 km /v) on remontissa joka kuukausi ja samaan aikaan 10 vuotta vanhempi japsinpaska (jolla ajetaan enemmän) 1000 euron auto menee pelkillä öljynvaihto/tulppa/jarrupalan vaihdoilla. Selitä mulle tuo yhtälö...
Mun mielestä Ooppeli on tullut meidän perheessä matkansa päähän, eli siis saa lähteä. Edellyttäen että siitä saa edes jonkinlaisen järjellisen rahan vaihdossa....
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ranze on 2002-10-11 14:39 ]</font>
Jos auton alusta kestää 150 tkm tai 1000 tkm niin on kai siinä ero...
Tuo raidetangonpää oli vain esimerkki, ei jutun pääpointti.
Jos 10000 euron auto =Astra (jolla perheessä ajetaan vähemmän = n. 5000 km /v) on remontissa joka kuukausi ja samaan aikaan 10 vuotta vanhempi japsinpaska (jolla ajetaan enemmän) 1000 euron auto menee pelkillä öljynvaihto/tulppa/jarrupalan vaihdoilla. Selitä mulle tuo yhtälö...
Mun mielestä Ooppeli on tullut meidän perheessä matkansa päähän, eli siis saa lähteä. Edellyttäen että siitä saa edes jonkinlaisen järjellisen rahan vaihdossa....
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ranze on 2002-10-11 14:39 ]</font>
Aijai...itse näin jo Opelin omistajana hmm.. jo 5 Opeli menossa ja en voi valittaa.
Toki olen omistanut Useita eri merkkejä useita Noin 8 eri.
tässäpä tätä Opelin Storya tulee todistettua kun en aio vaihtaa kyseistä Vectraani pois vuosikausiin.
Eli kuulette kyllä kun vikaa ilmenee.
tästä Maanantai autosta on aina juttua ja valitettavasti niitä on.
itselläni aikoinaan oli A-Vectra vm 90 1,6 ja tietenkin väriltään valkoinen eli ruoste varmasti näkyy.
Koskaan en vaihtunut öljyjä ym muutakaan.Hyvin kesti.Ainut mikä meni oli hihna kun ei raskinut vaihtaa kiristäjää.
Pinta ruostetta oli,mutta kestävä tekniikaltaan oleva auto kun ajattelee,että kovassa työkäytössä.
Minkäs sille voi etä Opel vaan tuntuu niin hyvältä.....loppujen lopuksi.
MUTTA kun raha pussi kasvaa auto merkki voi vaihtua.----Se on Kaukana----
Vectr@ B
Toki olen omistanut Useita eri merkkejä useita Noin 8 eri.
tässäpä tätä Opelin Storya tulee todistettua kun en aio vaihtaa kyseistä Vectraani pois vuosikausiin.
Eli kuulette kyllä kun vikaa ilmenee.
tästä Maanantai autosta on aina juttua ja valitettavasti niitä on.
itselläni aikoinaan oli A-Vectra vm 90 1,6 ja tietenkin väriltään valkoinen eli ruoste varmasti näkyy.
Koskaan en vaihtunut öljyjä ym muutakaan.Hyvin kesti.Ainut mikä meni oli hihna kun ei raskinut vaihtaa kiristäjää.
Pinta ruostetta oli,mutta kestävä tekniikaltaan oleva auto kun ajattelee,että kovassa työkäytössä.
Minkäs sille voi etä Opel vaan tuntuu niin hyvältä.....loppujen lopuksi.
MUTTA kun raha pussi kasvaa auto merkki voi vaihtua.----Se on Kaukana----
Vectr@ BKyllä minä jos rikastuisin yhtä- äkkiä niin en kyllä muuttaisi merkkiä mihinkään. Oikeastaan syystä ettei ole varteenotettavaa merkkiä mihin vaihtaa. Esim. Mersu. No mitäpä mersusta voi muuta sanoa kuin, että on muuten v***n yliarvostettu merkki. Se on minulle myös periaatekysymys, että mersuun en koske (ehkä tyhmää jonkin mielestä, mutta silti). Sitten nämä muut tekniikan maailman ns. Laatu- autot, mitä on jäljellä Volvot, Audit jonkun mielestä myös VW
, niin en voi muuta sanoa kun, että kaikilla sellainen tätä nykyä on, joten mitä semmosella tekee.
Ainut automerkki mihin voisin harkita vaihtamista on BMW, mutta ehkä mie jätän tuon Baijerilaisen myös rauhaan.
Jos niin kävisi, että rikastuisin paljon. Voisin muuttaa, vaikka Ruotsiin. Siellä rakentaisin Lotus Senatorin
ja ajelisin onnelisen tietämättömänä mistään h******n prosentti säädöksistä ja muista Suomi hörhöilyistä. Siinä olisi arvokkuutta ja sporttisuutta, jopa kunnon sleepperiksi!?!
Mutta tuohan oli vain minun mielipide merkin vaihto asiaan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JMM on 2002-10-11 22:25 ]</font>
Ainut automerkki mihin voisin harkita vaihtamista on BMW, mutta ehkä mie jätän tuon Baijerilaisen myös rauhaan.
Jos niin kävisi, että rikastuisin paljon. Voisin muuttaa, vaikka Ruotsiin. Siellä rakentaisin Lotus Senatorin
Mutta tuohan oli vain minun mielipide merkin vaihto asiaan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JMM on 2002-10-11 22:25 ]</font>
Itsekkään en vaihda Opelia koskaan muuhun merkkiin, se on saletti!! On tullut ajettua suurinpiirtein kaikilla merkeillä ja en näe mitään syytä vaihtoon. Työkavereilla Audi,Pökötti,Skoda,Toyota,VW,Volvo ja ainakin näissä on ollut enemmän vikaa kuin Opelissani. Ja esim. ajomelu pienempi Opelissa kuin noissa merkeissä.
juu. en kyllä ymmärrä mikä tässä avautumisessa oli alkuperäisittäin tarkoitus? ei varmaan hirveesti satu opelskeneen, jos joku vaihtaa merkkiä.
meidän suvussa on ollu useampia ooppeleita ja varmasti aikalailla jokaiselta vuosikymmeneltä...kovasti on merkkiuskollisuus säilynyt jo 3. polvessa (ei siis maanantaikipaleita). ja jos lapsen laitan joskus alulle, niin vaikka piiskalla opetan sen ooppeliin
, vaikka itte kyllä opin ihan ilman väkivaltaa...ja onhan tuota tullu tuossa kavereitakin koulutettua...
mä oon aika kova suunnittelemaan mitä autoja ostelisin jos lotossa voittasin (oon muuten kova poika lottoomaan, ja varmaan voisinki ostaa brabuksen parhaan mersun, jos oisin aina laittanu lottorahat pankkiin)...kyllähän noi ideat aika vahvasti ooppelin ympärillä pyörii. välillä on joku porsche, mersu, audi tai bimmerikin pyöriny mielessä. kyllähän se tällä hetkellä on vaan, niin että jos haluaa ihan uuden huipputehokkaan luksus auton, niin sellaista ei tahdo ooppelilta löytyä...vielä...HSV coupe GTS:n voisivat esim. tuoda eurooppaan OPELin merkillä varustettuna....
meidän suvussa on ollu useampia ooppeleita ja varmasti aikalailla jokaiselta vuosikymmeneltä...kovasti on merkkiuskollisuus säilynyt jo 3. polvessa (ei siis maanantaikipaleita). ja jos lapsen laitan joskus alulle, niin vaikka piiskalla opetan sen ooppeliin
mä oon aika kova suunnittelemaan mitä autoja ostelisin jos lotossa voittasin (oon muuten kova poika lottoomaan, ja varmaan voisinki ostaa brabuksen parhaan mersun, jos oisin aina laittanu lottorahat pankkiin)...kyllähän noi ideat aika vahvasti ooppelin ympärillä pyörii. välillä on joku porsche, mersu, audi tai bimmerikin pyöriny mielessä. kyllähän se tällä hetkellä on vaan, niin että jos haluaa ihan uuden huipputehokkaan luksus auton, niin sellaista ei tahdo ooppelilta löytyä...vielä...HSV coupe GTS:n voisivat esim. tuoda eurooppaan OPELin merkillä varustettuna....
-
Sakkeus
- 'Admiral'

- Viesti:
Tossa yksi huoltomies (entinen Oepl liikkeen huoltoporukkaa) katteli autoani ja ihmetteli, mikä naksuu ratissa kun kääntää. Noh vikaa ei löytynyt, mutta hyvän syyn hän mainitsi siihen, miksi on näitä maanantai kappaleita.
Opeleita on tehty niin paljon ja niin lyhyessä ajassa, "ettei ole ollut" aikaa paneutua tälläisiin pikkuvurheisiin. Ja nyt ME Opel kuskit joudumme maksamaan sen omasta pussistamme.
Mielestäni ehdottomostai parhain kuulemani juttu häneltä oli se, että Opelissa pitää käytää omaa öljyä niin ei ala anturit vilkkumaan. Ja juuri tuosta ratin knaksutuksesta hän sanoi, että osta Opel öljyä niin pitäisi lähteä.
Naurettavaa mutta totta
Opeleita on tehty niin paljon ja niin lyhyessä ajassa, "ettei ole ollut" aikaa paneutua tälläisiin pikkuvurheisiin. Ja nyt ME Opel kuskit joudumme maksamaan sen omasta pussistamme.
Mielestäni ehdottomostai parhain kuulemani juttu häneltä oli se, että Opelissa pitää käytää omaa öljyä niin ei ala anturit vilkkumaan. Ja juuri tuosta ratin knaksutuksesta hän sanoi, että osta Opel öljyä niin pitäisi lähteä.
Naurettavaa mutta totta
Face Your Fears and Live Your Dreams!
Jaa...mulla naksuu kanssa "ratti" eli mihin pistän sitä "Opel-öljyä"
Raidetangon päähän vai
Paska puhetta!!!
Niin ja ei kait täällä vaan ala sama "mun merkki on paras" kinastelu kuten Suomi24:ssä, siinä tapauksessa vois sheriffi puuttua siihen heti alkuunsa ettei pääse paisumaan. Vikoja on joka merkissä siitä ei pääse mihinkään, yksilökohtaisia eroja on paljon, myös joka merkillä.
Raidetangon päähän vai
Niin ja ei kait täällä vaan ala sama "mun merkki on paras" kinastelu kuten Suomi24:ssä, siinä tapauksessa vois sheriffi puuttua siihen heti alkuunsa ettei pääse paisumaan. Vikoja on joka merkissä siitä ei pääse mihinkään, yksilökohtaisia eroja on paljon, myös joka merkillä.