GTi magazine
mä oon kuullu vähän kahdenlaista juttua. Tosin uskon kyllä että nykyinen Megane onkin hommattu ihan omin varoin...onhan Simolla kuitenki aika hyvä duuni... Missäs Sammy muuten liihottaa ku ei oo kadettia näkyny?On 2004-09-15 22:06, SammyBoy wrote:
Mun tietojen mukaan toi megane on kyllä ihan omilla rahoituksilla hommattu..mutta aivan sama mulle.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Niinno, eikös sekin ole vähän niinkuin isi-leasing? Aika noloa asua kotona vielä 25 vuotiaana!
Kivaa raijata sen ikäisenä jotain muijaa kämpille, "hyss, ollaan hiljaa kun vanhemmat nukkuu"!
Onhan se sitten kiva siinä vaiheessa muuttaa johonkin pieneen vuokrakämppään kun on auto maksettu. Ennemmin maksan kunnon asuntoa kuin asuisin vanhempien luona ja ajaisin tuliterällä autolla!
-Mikko
Onhan se sitten kiva siinä vaiheessa muuttaa johonkin pieneen vuokrakämppään kun on auto maksettu. Ennemmin maksan kunnon asuntoa kuin asuisin vanhempien luona ja ajaisin tuliterällä autolla!
-Mikko
Just joo, omillahan se. Hittoako minäkin koulua käymään, eikun vaan myyntiedustajaksi niin saa 50k€ auton jo 20v vanhana.On 2004-09-16 11:33, ascoma wrote:
Joo on se simo omalla cashillä seen auton hommannu...Oli vaan kuulema kysyssä ukoltaan ,ett voiko viel asuu 5 vuotta kotona:)
Perkele kun on alavalinnat aina vääriä, kun tuollaisella työllä olisi näköjään rikastunut jo nuorena.
Ja jos joku ei tajunnut viestin sävyä, niin turha puhua paskaa siitä että se on omilla rahoilla ostettu. Edellinenkin oli äitin nimissä
Ja tässä on takana eräs joensuulainen yritys, jonka joku vanhempi Tuunanen sattuu omistamaan.
Joo on siinä. Ei ristus mikä vehe...On 2004-09-15 12:47, Niki wrote:
Onko kellään tietoa, että mikä voimanpesä on siinä "En häpee olla nopee" -Omegassa? Ettei vaan olis tykki 2.0 8v?![]()
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Olihan siellä yksi autokin esittelyssä. Se Lada. Moottoriksi ilmoitetaan 1.2S ruutipytty tuplaputkillaOn 2004-09-16 14:23, Omega 2,0i GLS wrote:Joo on siinä. Ei ristus mikä vehe...On 2004-09-15 12:47, Niki wrote:
Onko kellään tietoa, että mikä voimanpesä on siinä "En häpee olla nopee" -Omegassa? Ettei vaan olis tykki 2.0 8v?![]()

Asennetta.