kadetin alustaan pitäisi saada päivitystä nykyisen -60mm (nimettömän???) alusta sarjan tilalle.
olen ajatellut jos siirtyisi suoraan kynätolppiin mutta miten on niiden hinta laatu suhde, eli saaka edullisesti korkeus säädettävää kynätolppa sarjaa jolla on HYVÄ AJAA.
alustan tulisi siis olla myös suoritus kykyinen, mutta myös ajomukavuus pitäisi olla kunnossa.
onko muita hyviä ehdotuksia?
gsi kaddun alusta kerralla ajettavaksi.
KW kilpa-alusta kilpa-autoon maksaa noin 2500eOn 2004-09-12 18:17, masa_158 wrote:
KW:n sarjalle kun kysyin tuli hintaa 2400 euroa tosin calibraan. Ei kiitos ja KW käyttää vielä Konin pintakovia kaasupaskoja. Nyt on itse valmistetut kynätolpat edessä Spaxin säädettävillä ja huollettavilla iskareilla ja takana spaxin säädettävät iskarit ja shimmilevyillä korkeussäädettävät jouset.
--------------------
KW var 2 kork.sääd. alustasarjoissa käytettiin aikaisemmin Konin alihankintana tekemiä iskaripatruunoita mutta mykyään KW tekee nekin itse.
KW var 3 kork.sääd. + ulos- ja sisäänvaimennussäädettävissä alustasarjoissa on aina ollut KW itse tekemät iskarit.
KW kork.sääd. alustasarjatOn 2004-09-12 16:28, Aulin wrote:
kadetin alustaan pitäisi saada päivitystä nykyisen -60mm (nimettömän???) alusta sarjan tilalle.
olen ajatellut jos siirtyisi suoraan kynätolppiin mutta miten on niiden hinta laatu suhde, eli saaka edullisesti korkeus säädettävää kynätolppa sarjaa jolla on HYVÄ AJAA.
alustan tulisi siis olla myös suoritus kykyinen, mutta myös ajomukavuus pitäisi olla kunnossa.
onko muita hyviä ehdotuksia?
Var 1 h 950e+alv=1159e
Var 2 ulosvaimennussäädöllä h 1100e+alv=1342e
KW Sport Suspension alustasarjat
35mm (GSi 15mm) h 382e+alv=466e
55mm (GSi 35mm) h 400e+alv=488e
Weitec Ultra GT alustasarjat
40mm (GSi 20mm) h 316e+alv=385,54e
50mm (GSi 30mm) h 316e+alv=385,54e
60mm (GSi 40mm) h 337e+alv=411e
---------------
etualatukivarsiin
etummaiset, hinta: 27 eur/kpl x 2 kpl
takimmaiset, hinta: 27 eur/kpl x 2 kpl
etuvakaajaan
keskikiinnitykseen (mittaa vakaajan halk. 20/22/24mm),
hinta: 17 eur/kpl x 2kpl
pystytapin kiinnitykseen, hinta: 17 eur/kpl x 2 kpl
taka-akseliin, hinta: 34 eur/kpl x 2 kpl
Koko auton sarjasta tarjoushinta.
OCF-jäsenille PFX koko auton sarja vielä edullisemmin
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
+358-50-4621898
ark 10-16 ja 17.30-18
<font size=-1>[ This Message was edited by: prostreet on 2004-09-16 09:36 ]</font>
joo elikkä rupesin oikeen ajelemaan ja miettimään mikä alustassa mättää.
alusta rupee toimimaan mutkaisella tiellä vasta kun vauhtia rupeaa olemaan reilusti eli 100-120kmh.
alusta tuntuu siltä kuin jouset olis liian löysät ja iskarit liian jäykät? päätelmä johtuu siitä että alusta on hitailla nopeuksilla pirun pintakova, mutta jos takapenkille hyppää pariki kaveria laskee perse melkein 10cm.
autossa rupee olemaan ulkoasu ja tekniika kohdillaan nyt pitäis saada toi alustakin vielä, onko mitään järkeä satsata johonkin kynätolppiin vai ostaakko toinen -60mm madallussarja?
korkeus säätö ois vaan talveksi hieno kun ei tarvis noita lumiauran hommia ilmaseks hoitaa.
auto oli kadett gsi c20ne tic.
alusta rupee toimimaan mutkaisella tiellä vasta kun vauhtia rupeaa olemaan reilusti eli 100-120kmh.
alusta tuntuu siltä kuin jouset olis liian löysät ja iskarit liian jäykät? päätelmä johtuu siitä että alusta on hitailla nopeuksilla pirun pintakova, mutta jos takapenkille hyppää pariki kaveria laskee perse melkein 10cm.
autossa rupee olemaan ulkoasu ja tekniika kohdillaan nyt pitäis saada toi alustakin vielä, onko mitään järkeä satsata johonkin kynätolppiin vai ostaakko toinen -60mm madallussarja?
korkeus säätö ois vaan talveksi hieno kun ei tarvis noita lumiauran hommia ilmaseks hoitaa.
auto oli kadett gsi c20ne tic.