Opel speedster

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Tollasta ooppelin speedsteriä oon kuolannu urakalla ja tossa äsken nettiä selatessa törmäsin tollasen unelman myynti-ilmoitukseen.Viikin metroautossa oli tollanen sininen 2001 ja hinta vaivaset 33800€ .Onko noita tosissaan vaan 3kpl suomessa vai onko maahantuoja tuonu noita vaan 3kpl?
Mielummin tollasen ottasin 33k€ hintaan kun jonkun type-r:n??
Onkos täällä ketään kuka on tollasta ajanu tai omistanu tollasen ois kiva kuulla mielipiteitä tosta autosta.
Muistasin ,että kerran oon jossain yhteydessä täällä törmännyt keskusteluun tosta autosta mutta kun en sitä ny heti ainakaan löytänyt.
Yhen tollasen näin tossa n.1kk hki:n keskustan tuntumassa ja se on ainoo mitä on liikenteessä tullu nähtyä.
Itte oon haaveillu tuovani tollasen joskus kun on koulut käyty ja noi on pikkasen vielä halvempia vaikka ei toi 33800€ todellakaan paha hinta tollasesta ole KAI??
Leon FR 20vt
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Tuossa yksi aiheeseen liittyvä ketju reilun parin vuoden takaa:
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 59&forum=5
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
teppo42
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja teppo42 »

Näin tuon kyseisen Speedsterin kun kävin oman Astran ko. liikkeestä hakemassa. Sininen oli joo ja mainostivat että on ainoa tuon värinen Suomessa. Kivan matala se oli mutta en osannut mennä siihen istumaan (ei onnistu samoin kuin normaaliautossa...) :sad:
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Jaahas..onpas näköjään hinta pudonnut sitten viime näkemän aika roimasti..

Ilmeisen vaikea auto myydä..ja onhan tuokin ollut kaupan jo jokusen tovin.

Vaan eipä silti, hyvä se on että hinnat laskee järkeville tasoille!
Vastaa Viestiin