Paljonkohan pitäs maksaa veroja ym. -91 2000 16v Vectrasta?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Oon yrittäny otta selvää mutta en ilmeisesti osaa oikein käyttä niitä laskureita. Kiikarissa olisi -91 2000 veccu jolla rullattu 150tkm. Ei ilmastointia eikä kattoluukkua, mutta metaaliväri. Hintana saksan maalla n.1600e (tuttu myymässä). Mitäköhän mahtaisi tulla lopulliseksi hinnaksi tullien ja rahtien kera? Jos ees sais jotain osviittaa hinnasta kyseisen kärryn suomen kilpiin saamiseksi.

Janne
ixu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ixu »

Joo mulla on kans tuollanen samanlainen vectra kiikarissa ja oon kans kyselly jos joku olis maksanu tuollasesta veroja.

Kävin täs kyselemäs yhdeltä tax-free "koijarilta" tuollasta autoa ja mitä ne verot tulis oleen. Niin se oli laskenut parista bemarista verot tuon tullin sivujen verolaskurilla ja sano jotta 2000mk haarukassa oli ollu verot kohdallaan.

Se tullin laskurin tuloshan riippuu siitä paljonko pistää suomalaista markkina-arvoa kyseiselle autolle. Eli kai mitä se maksaa suomes.

Viime perjantain keltaises pörssis oli tasan kaks (suomi)2000sta myynnis 5500;- ja 8500;-

8000 euron markkina-arvolla => Autovero ja alv yht.: 2,830.40 euroa.

Siis jos mä ny oon oikee tajunnu.
Lehtonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Lehtonen »

Jep, noinhan se menee.

Se on kyllä jäänyt epäselväksi, miten ne sen käyvän markkinahinnan määrittelee. Jossain luki että se määritellään itse ja tulli ei puutu jos ei mene mauttomuuksiin.

Jossain taasen puhuttu että ne käytää autodatan hintoja joka on pitkään seurannut hintoja... varmaan yläkanttiin tuolla, koska liikkeistähän ne tod näk ne hinnat bongaa.

Uudessa oopelissahan näytti olevan eniten veroa, joten se on edullisinta maksaa ooppelin verot käytetystä..BUHAHAHAAA :grin:
Tude
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tude »

Tuli tuossa muuten uutispalstoja luettaessa vastaan että siellä oli joku kysellyt autodatan infopuhelimesta (en muista numeroa juuri nyt) autoveroarvioita, ja olivat sanoneet että ei taho oikein 10-12 vuotta vanhoihin ja sitä vanhempiin löytyä tietoja...menee arpapeliks sitte, keltsi käteen :wink:
Kuva
Gese
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gese »

Kyl ne kuulemma Autodataa käyttää. Ja hinnat on pyyntihintoja, ei ostohintoja, eli varmaankin hieman yläkanttiin menee hinnat.
kiekki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kiekki »

Joo se menee Autodatan mukaan eikä kepön
Tude
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tude »

Niin, mitenhän tän nyt sanois...siis autodata itse on ilmoittanut ettei tahdo kunnollisia tietoja löytyä 10-12 vuotta vanhoille tai sitä vanhemmille autoille. Tosin voihan se olla että lista kasvaa ja kasvaa kokoajan. Pääsääntöisesti kyllä tiedot katsotaan autodatasta.
Kuva
ixu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ixu »

kuulemma V6 vectrasta -93 sai maksaa
tuon 2800;- veroa. Jotta kyllä se pitääs
2000ses olla vähemmän. Jokatapaukses alle 3000.
Iso_G
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Iso_G »

Katoikko laskureita http://www.Tulli.fi
Ajattelepa ite omalle kohalles!?
2.0 16v Omega-95 16v
Vastaa Viestiin