Jarrukilvet Mantaan??

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
BaijerMan
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja BaijerMan »

Eli mistä sais jarrukilvet aa-mallin mantaan (vanhat oli syöpyny pois). Motonettiksestä ei saa, eikä opeliltakaan. Missä muus autos olis samanlaiset kilvet joita vois sovitella kuin a askona?? Jos jollakulla olis sellaset varastos?
-TH-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -TH- »

eiköpä b mallissa ole samanlaiset... minulla olisi sellaset jouten. h.20e pari

050-3270450

-Tommi
BaijerMan
'Kadett'
'Kadett'

Not bad, onks ne käyttämättömät? Jos on niin kai niitä vois kokeilla sopiiko ne. Toimitustapa??
-TH-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -TH- »

ei nämä uudet ole, jos olisi niin hintakin olisi vähintään kolmikertainen... jos ne on varastossa lahonneet tai muuten on osumia,niin en myy niitä. tarkistan kunnon ja voin ottaa kuviakin jos on tarvis. purin viime kesänä muutaman perän ja osat selkattiin ohimennen siten että paskakuntoset heitettiin samantien roskiin.
mulla oli tarkoitus että hiekkapuhallan joskus irto-osat ja maalaan ne.

on minulla 2 kpl a asc/mantan periä, mutta ne on nipussa olevia ja niitä en ala purkamaan pelkkien kilpien takia.

jos kilvet osoittautuu käypäsiksi, niin toimitus onnistuu matkahuollon avulla tai itse noutamalla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: -TH- on 2004-08-26 00:26 ]</font>
BaijerMan
'Kadett'
'Kadett'

B mallin kilvet olis motonetis 25ekua kappale. Soittelen vaikka ensviikolla, jossei kaverilla satu oleen sellasia nurkassa. Kai ne matkahuollon kautta täytyy toimittaa. Ellet asu tampereen lähistöllä.
Vastaa Viestiin