Tuoreita tullin määrittämiä markkinaarvoja(kesäkuu) MV6:sille.Itse oon sitä mieltä että ovat jatkuvasti yläkantissa,perusteeni on se että jos tuolla markkinaarvolla laitat auton myyntiin vaikka Ke.PÖ lehteen kiinnostus on laimeaa ja ko. hintaa on vaikea saada.Tietty moni yksityinen pyytää autostaan vielä enemmän,mutta pyytäähään aina saa!Lisäksi tuntuu etteivät markkinaarvot ole laskeneet kuukausiin vaikka käytettyjen hinnat laskevat koko ajan.
Omega caravan mv6 ,7/1995 aj 153tkm markkinaarvo 11900e.
Omega mv6 sedan 1/1995 aj 150tkm markkinaarvo 10790e.
MV6:sen markkinarvoista
Löytyykö nuo jostain tullin sivuilta vai mistä olet saanut selville? Itse en ainakaan pikaisesti sieltä sivuilta mitään löytänyt...On 2004-08-24 21:40, jjvirtan wrote:
Tuoreita tullin määrittämiä markkinaarvoja(kesäkuu) MV6:sille.Itse oon sitä mieltä että ovat jatkuvasti yläkantissa,perusteeni on se että jos tuolla markkinaarvolla laitat auton myyntiin vaikka Ke.PÖ lehteen kiinnostus on laimeaa ja ko. hintaa on vaikea saada.Tietty moni yksityinen pyytää autostaan vielä enemmän,mutta pyytäähään aina saa!Lisäksi tuntuu etteivät markkinaarvot ole laskeneet kuukausiin vaikka käytettyjen hinnat laskevat koko ajan.
Omega caravan mv6 ,7/1995 aj 153tkm markkinaarvo 11900e.
Omega mv6 sedan 1/1995 aj 150tkm markkinaarvo 10790e.
Niin niin... Ota silmä käteen ja kato! Löytyhän ne sieltä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: PappilaPA on 2004-08-25 00:03 ]</font>