Uusi kuvapalvelin opelisteille
Terve taas!!
Nyt tämmöinen pieni kysely viel. Kuinka moni olisi valmis maksamaan n. 1-5€ oikeuksista tuohon galleriaan? Nimittäin minulla tuolta palvelimelta loppuu todellakin tila kesken ja mielelläni tekisin tuon homman hyväntekeväisyytenä mutta tila maksaa minulle ja tyhjästä on paha nyhjästä. Kuun loppuun mennessä minun on saatava raavittua kasaan jonkinlainen summa tai joudun lopettamaan tuon kuvapalvelimen.
Ikävä tosiasia. En minä millään haluaisi sitä lopettaa, mutta jos on pakko niin sitten on pakko.
_______
http://ocf.kostodesing.com (Kuvapalvelin opelisteille)
Nyt tämmöinen pieni kysely viel. Kuinka moni olisi valmis maksamaan n. 1-5€ oikeuksista tuohon galleriaan? Nimittäin minulla tuolta palvelimelta loppuu todellakin tila kesken ja mielelläni tekisin tuon homman hyväntekeväisyytenä mutta tila maksaa minulle ja tyhjästä on paha nyhjästä. Kuun loppuun mennessä minun on saatava raavittua kasaan jonkinlainen summa tai joudun lopettamaan tuon kuvapalvelimen.
Ikävä tosiasia. En minä millään haluaisi sitä lopettaa, mutta jos on pakko niin sitten on pakko.
_______
http://ocf.kostodesing.com (Kuvapalvelin opelisteille)
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

- caravan-coupe
- 'Diplomat'

SPÄNK U.On 2004-08-23 02:35, KillerBee wrote:On 2004-08-23 02:28, caravan-coupe wrote:
Juu kyllä täältä ainaski irtoo sen 5 euroo kun oot noin hyvän sivun viittiny tehdä. Jos vielä saisin sen 5 megaa ton yhen megan asemAsta niin olisin very happy.
Sama tunnus on myös sinun sivuilla..
Sinulla on 5 megaa tilaa käytössäsi.
Kun alat ottamaan maksua, niin multa tulee ekana se 5 euroa. Tai 1 euro kunhan päätät paljonko haluat. Laita 3 euroa hinnaksi, niin nettoat sillä hyvin eikä se ole kenellekkään ylivoimainen summa maksettavaksi niin saat rahnaa kaikilta yhteiskuntaluokilta niin meiltä köyhiltä kuin niiltä vähemmän köyhiltä. Köyhiähän me vissiin kaikki ollaan kun ooppeli sivuilla pyöritään..
Lyödäänpä nyt lukkoon tuo 3€ maksu jolla saa 5megan tilan kuvapalvelimelle. Jos maksajia ei löydy tarpeeksi niin palvelin menee alas.
Laittakaa ilmoituksenne valmiudesta maksamaan tuo 3€ osoitteeseen ari.kostamovaara@suomi24.fi 30.8.04 mennessä jos en ole saanut tarpeeksi ilmoittautuneita niin palvelin menee alas kylmästi.
Laittakaa ilmoituksenne valmiudesta maksamaan tuo 3€ osoitteeseen ari.kostamovaara@suomi24.fi 30.8.04 mennessä jos en ole saanut tarpeeksi ilmoittautuneita niin palvelin menee alas kylmästi.
Kuinka pitkäksi aikaa tuolla 3€ sitä levytilaa saa? Onko se vuosimaksu vai ikuisuusmaksu? Vai käykö tässä niin, että kohta sinulla on taas levytila loppu ja seuraava maksukierros alkaa?On 2004-08-23 15:19, KillerBee wrote:
Lyödäänpä nyt lukkoon tuo 3€ maksu jolla saa 5megan tilan kuvapalvelimelle. Jos maksajia ei löydy tarpeeksi niin palvelin menee alas.
Insignia Country Tourer 2.0CDTI A 4x4 -16
Astra Enjoy Edition 1.9CDTI Wagon -07
Astra Enjoy Edition 1.9CDTI Wagon -07
täältäkin voisi irrota 3 egee...
mulle ainakin riittää tilinumero.

1.3OHC -81
elämä voittaa, mutta mikä on voittokerroin?
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2004-08-24 21:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2004-08-24 21:48 ]</font>
mulle ainakin riittää tilinumero.
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2004-08-24 21:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2004-08-24 21:48 ]</font>
Edelleenkin laittakaa sinne
ari.kostamovaara@suomi24.fi osoitteeseen sähköposti niin pystyn sieltä antamaan sitten lisätietoa halukkaille.
ari.kostamovaara@suomi24.fi osoitteeseen sähköposti niin pystyn sieltä antamaan sitten lisätietoa halukkaille.