1.6 Irmscher Kadett. Mitä tarkoittaa?
-
Kryptonite
- 'Kadett'

Jälkiasennettu nelipisteruisku, normaalistihan tuossa on yksipisteruisku. Jos en aivan pieleen muista, niin tehot siinä sadan hepan kieppeillä, yksipisteruiskulla 75 hp. Varsin pätevä paketti siis.
Kadettihan on autona aivan asiallinen, varsinkin ajettavuus ja tilat ovat mielestäni kehumisen arvoisia. Halpa on myös pitää, vakuutukset ovat aika edulliset, ei kuluta kovin paljoa bensaa, ja varaosatkin halpoja ja tarjonta laajaa. Huonoja puolia lähinnä korin ja alustan ruostuminen. Pahimpia paikkoja helmat, takakaaret ja ovien reunat. Ruostetta voi toki löytää muualtakin, todennäköisesti löytyykin. Hyviäkin yksilöitä on kuitenkin markkinoilla, mutta harvemmin kuin huonoja. Sähköpuolellakin on joillakin ollut jonkin asteisia ongelmia, minä tosin olen selvinnyt ilman, joku enemmän tietävä kertokoon lisää. Tekniikka on sinällään aika luotettavaa, eli sen suhteen ei pitäisi tulla ongelmia.
En tiedä, tuleeko kaikki ylläoleva tieto tarpeeseen, toivottavasti kyllä. Searchilla löydät lisää tietoa jos tarve vaatii.
Kadettihan on autona aivan asiallinen, varsinkin ajettavuus ja tilat ovat mielestäni kehumisen arvoisia. Halpa on myös pitää, vakuutukset ovat aika edulliset, ei kuluta kovin paljoa bensaa, ja varaosatkin halpoja ja tarjonta laajaa. Huonoja puolia lähinnä korin ja alustan ruostuminen. Pahimpia paikkoja helmat, takakaaret ja ovien reunat. Ruostetta voi toki löytää muualtakin, todennäköisesti löytyykin. Hyviäkin yksilöitä on kuitenkin markkinoilla, mutta harvemmin kuin huonoja. Sähköpuolellakin on joillakin ollut jonkin asteisia ongelmia, minä tosin olen selvinnyt ilman, joku enemmän tietävä kertokoon lisää. Tekniikka on sinällään aika luotettavaa, eli sen suhteen ei pitäisi tulla ongelmia.
En tiedä, tuleeko kaikki ylläoleva tieto tarpeeseen, toivottavasti kyllä. Searchilla löydät lisää tietoa jos tarve vaatii.
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
-
calibra-92
- 'Senator'

-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tod.näk. se tarkoittaa sitä että siihen on auton maahantuoja auton ollessa uusi jälkiasentanut Irmscherin valmistaman nelipisteruiskun. Tuon 16SV-moottorin tehot kaasuttimella varustettuna on 82hv kun taas tuon ruiskun kanssa se nousee 8hv eli 90hv. Eli 10hv liki sata.On 2004-08-19 23:56, Kryptonite wrote:
kertokaa opeli ihmiset mitä meinaa
kun ilmoitetaan 1.6 Irmscher -89 vuoden
E mallin sedan kadetissa? onko se ruisku?
joku väittää että se on vielä melko harvinainen. Kertokaa kaikki mitä tiedätte.
kiitos
Harvinaisuudesta en nyt niin tiedä mutta vähemmän niitä yleisesti on myynnissä kuin perus 16Sv moottorillisia kiasutin vehkeitä.
Vastaavaa ruiskua on saanut myös jälkiasennuksena 1.3S moottoriin. 16SV ja 13S moottorien ruiskutusjärjestelmät eroavat toisistaan mm. imusarjojen osalta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2004-08-20 07:58 ]</font>
Enpä voi moittia 1.6sv / Irmscher versiota
meillä ollut 6 vuotta käytössä em moottori
tosin Asconassa,todella mukava kone,vääntöä
löytyy alhaalta ja kuljettaa Asconan painoista autoa tarvittaessa melkoisen
ripeästi,Kadettia varmaan vieläkin ripeämmin
Huoltoahan nämä vaativat,esim sähköpuolen
liitokset sekä sytytysjärjestelmä ovat
herkkiä aiheuttamaan kaikenmoista kiusaa.
Vaan ne kun pitää kunnossa,niin no problem.
Tällä hetkellä Asconan mittarissa on 193 tkm
silloin kun se meille hankittiin oli 135 tkm
Tänä aikana ei minkäänlaisia ongelmia
ruiskussa tai moottorissa!
Jep jep.
Ps meille on tulossa uudempi Opeli,joten
em mainittu Ascona myydään syksyn aikana.
meillä ollut 6 vuotta käytössä em moottori
tosin Asconassa,todella mukava kone,vääntöä
löytyy alhaalta ja kuljettaa Asconan painoista autoa tarvittaessa melkoisen
ripeästi,Kadettia varmaan vieläkin ripeämmin
Huoltoahan nämä vaativat,esim sähköpuolen
liitokset sekä sytytysjärjestelmä ovat
herkkiä aiheuttamaan kaikenmoista kiusaa.
Vaan ne kun pitää kunnossa,niin no problem.
Tällä hetkellä Asconan mittarissa on 193 tkm
silloin kun se meille hankittiin oli 135 tkm
Tänä aikana ei minkäänlaisia ongelmia
ruiskussa tai moottorissa!
Jep jep.
Ps meille on tulossa uudempi Opeli,joten
em mainittu Ascona myydään syksyn aikana.
Mulla kans kadetissa n.600€ vuosi mutten muista/jaksa tarkistaa oliko ilman bonuksia vai bonusten kans... Eli halpaaOn 2004-08-20 00:53, rekordE wrote:On 2004-08-20 00:36, calibra-92 wrote:
niin mistä mitattuna halvat vakuutukset mun kadetissa on yli 700e vuosi(calibrassa 660e)
Siis pelkkä liikennevakuutusko?
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]