On 2004-08-19 08:46, Espoon Jore wrote:
Espoonlahden autohuolto Oy, Kalenteritie 29, 02200 ESPOO puh.4521066
Hintaa en muista ...edullisempaa kuitenkin kuin merkkihuolloissa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2004-08-19 08:47 ]</font>
eli olemme muuttaneet kesällä ohjauskulmien säätö hinnastoa.
muutamien erimielisyyksien johdosta.
mittaus 40e ja säätäminen tunti työnä
tunti veloitus 60e/h
joissain "yleensä" uudemmissa autoissa, kun itse säätämiseen ei mene aikaa kuin 5-15 min riippuen mitä kaikke voi/joutuu säätämään.
ja sitten joissain tapauksissa joutuu taistelemaan ja herkistelemään tunninkin verran, niin sen takia tämmöinen hinnoittelu otettu käyttöön.
jos asennettu jälkiasennus säätö puslia niin sitten kannattaa kysyä suoraan minulta ne kun olen kaikki tehnyt sitten itse yleensä iltakeikkana. koska säätö lähes aina hankalampaa joten olen sopinut sitten erikseen paketti hinnan.
huom!
aikaa tilatessa olisi hyvä ilmoittaa etukäteen, jos autoon laitettu "tuning" puskureita isoja ja matalia. koska niiden kanssa on ollut ongelmia, kun säteet ei pääse kiertämään autoa ympäri.
silloin täytyy varata enemmän aikaa jos joutuu puskureita purkamaan ja kasaamaan.
ja hintakin luonnollisesti silloin "pompsahtaa"
ketonen jussi
0400-411979
<font size=-1>[ This Message was edited by: juzatheman on 2004-08-19 16:52 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: juzatheman on 2004-08-19 16:53 ]</font>