On 2004-08-14 19:22, Asterix wrote:
Kävisin sitten vilkaseen letkaa viisarintiellä. Sen verran oli pakko käydä kattomassa meininkiä. Varsinkin kun oli tutut järjestämässä tapahtumaa
On 2004-08-14 19:22, Asterix wrote:
Kävisin sitten vilkaseen letkaa viisarintiellä. Sen verran oli pakko käydä kattomassa meininkiä. Varsinkin kun oli tutut järjestämässä tapahtumaa
Huh, uskalsit niin lähelle mua
Näin menin tekeen,vaikkei sussa kyllä oo mitään pelättävää. Ens viikolla toivottavasti veccuki taas kunnossa ku saa uutta osaa
Mihinkäs sä nyt sit muutat? Parolaanko? Kai on tiedossa sit kunnon tuparit mihin meidät ocf:setkin kutsutaan?
[juu, en mä päässytkään nukkuun vaik uhkailin niin ]
On 2004-08-16 23:52, AtB wrote:
Mihinkäs sä nyt sit muutat? Parolaanko? Kai on tiedossa sit kunnon tuparit mihin meidät ocf:setkin kutsutaan?
[juu, en mä päässytkään nukkuun vaik uhkailin niin ]
sinneppä sinne,tupareista ei oikein oo vielä mitään tietoa kun en oo vielä päässy muuttaankaa
Saa nähä kun mä kämpän saan et tuleeko häätö heti tuparien jälkeen No ei vais, on vähän nihkeetä alkaa mitään kovin isoa järkkäämään kun kuiteskin vaan joku pikkunen yksiö on tulossa
Onpas tää keskustelu hiljentynyt, missä te kaikki vietätte aikanne kun ei täällä enää ketään näy?
Mitenkäs, olisko porukkaa lähdössä viimeisiin eurokruisareihin?
onko lähtöajasta muilla ideoita? ainakin pari kertaa siellä käyneenä,mielestäni on kuuden nurkilla lähtö sopiva,jolloin on perillä seiskan jälkeen (jos pitää matkalla tupakki tauon tms.)silloin joutuu kyllä odottaan alueelle pääsyä kasiin asti mutta aika kuluu tosi nopeesti jutustellessa,eikä tarvi menettää hermojaan jonottaessa