Astra 2.0i GT:n arvo?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
destiny
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja destiny »

Mikähän mahtais olla tollaisen -92 Astra 2.0i GT 8-venttiilisen (C20NE), 5-ovisen, hyvässä kunnossa olevan auton arvo? Niitä on nimittäin tosi vähän myynnissä, joten on huono vertailla.. AJattelin pistää myyntiin.. Kuvia autosta löytyy sivulta http://www.kanetti.fi/~olli/Astra/
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Mulla on tollanen samanlainen ja oon ajatellu sellasta 3000-3500€ realistiseksi hinnaksi, kunhan laitan ruosteet/maalipinnan kuntoon.

Liikkeissä oon nähny tollasista vielä 4500€-6000€ haitarille pyyntiä, mikä on omasta mielestäni aivan liikaa.
destiny
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja destiny »

Just.. Silloin kun ostin kyseisen auton (n. puol vuotta sitten) niistä pyydettiin 3000-4000 euroa, jotkut huomattavasti enemmänkin..

Millaset varusteet sulla on siinä, onko keskuslukitusta/sähköikkunoita?

Ei sattuis olee kuvia siitä, vaikka sähköpostiin?
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

On 2004-08-17 18:36, destiny wrote:
Just.. Silloin kun ostin kyseisen auton (n. puol vuotta sitten) niistä pyydettiin 3000-4000 euroa, jotkut huomattavasti enemmänkin..

Millaset varusteet sulla on siinä, onko keskuslukitusta/sähköikkunoita?

Ei sattuis olee kuvia siitä, vaikka sähköpostiin?
Ei oo sähköikkunoita. Keskulukko on, mutta toimi vain kuskin ovessa. Nyt ei sielläkään.
Alkuperäinen laserline pelasi jonkun aikaa ja nyt vain vilkuttaa valoja. -> otettu kokonaan pois käytöstä.
Takakaaret on mädäntyneet ja uudet kaaret odottaa edelleen tuolla olohuoneen sohvalla...
Naarmuja...

Entinen omistaja on vissiin vetänyt kiusallaan johtoja poikki sieltä ja täältä, kun autoansa oli liikkeeseen vienyt.
Oon jo siivonnut nipun johtoja pois, jotka roikkuivat verhoilujen sisällä osittain kuorittuna ja niihin pukkas suoraan akulta virtaa!
Tarkoitus olisi ottaa noi keskuslukon hilppeet ja hälytin kokonaan pois ja korvata ne jollain toisella systeemillä.

Tehtäväähän tossa on vielä jonkin verran, ennenkuin kehtaa myyntiin *virallisesti* laittaa, mutta jos joku välttämättä sen haluaa, niin... :razz:

Kuvia mulla ei tosta ole. Eikä ihan heti kameraakaan.

Varusteet on vissiin ihan sitä normaalia.
Sporttipnkit ja sähkösäätöiset pelit lämmityksellä.
Kiekkamittaria ja radiota...

Ne perus jutut...
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Kyllähän tosta ny ainakin 3500€ pitäis saada mun mielestä, ohan se sentäs 2.0L gt.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Vastaa Viestiin