ascona c etu spoileri

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

mulla on hyvä kaveri siellä.tuun sitä morjestaan.en vielä varmaksi tiedä koska tuun sinnepäin.mutta voin ilmotella sulle.olis kyllä kiva nähdä se sun projekti...
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

mun puhelin nuumero on 040-7470572 ja kuka on se sun kaveri jos vaikka sattuisin tietään?
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Conaman enpä ole nähnyt sun asconaa???
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

kaveri ajelee siellä semmoisella MI16 peugeotilla.väri on tumman punainen...ja saman ikänen ku mä,eli 19wee
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Ette varmaankaan oo nähnyt sitä, koska mul ei ole vielä korttia ja janne se ascona on naapurinpojan. Mieti kenen?
uku
'Agila'

Viesti Kirjoittaja uku »

mooe. mulla on muuten itellä samanlainen C asco -84. Otin projektiksi tuossa viime keväänä ja valmiiksi tuli kesäkuun alussa. koki täydellisen korin läpikäynnin ja maalattiin.niin asiasta kolmanteen, niistä puskureistä. keulassa on astrasta lainattu puskuri. leveydeltään meni ihan hyvin muutta pituutta piti vähän muotoilla lokarinkaaren mukaan. tallissa ois primeran takapuskuri oottamassa, varmaan ens kevään hommia. Pitää laitella kuvia ku saa filmin kehitettyä

Janne
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

laitappa vaan kuvia....mulla olis nyt tarkoitus ettiä ascoon uudet puskurit tjtn.tietäis vaan mikä suurin piirtein menee...
Vastaa Viestiin