Opel Vectra -99 2.0 16v cd

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jarski-74
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jarski-74 »

Moi olen uusi tällä sivustolla ja haluan kiittää ylläpitäjiä loistavasta sivustosta.

Opeleita olen kolunnut läpi kadett d -82 1.2 -> kadett e 1.3 -85 -> kadett e 1.8 gte -90 -> astra f caravan 1.6 se -94 ja nykyinen vectra 2.0 16v cd -99.

Nyt olis vinkit tarpeen joita olen etsinyt tuloksetta. Ensin radion vaihdon yhteydessä pitäisi antennin vahvistimelle syöttää ohjausvirta, mutta minkä värinen johto?

Toinen ongelma on valoautomatiikan kanssa. Valoreleessä on sama tyyppivika mikä löytyy myös g sarjan astrasta, juotos releessä irtoaa. Ongelmana vain on etten löydä kyseistä relettä. Astrassa se on joko polkimien yläpuolella tai mittariston takana, mutta mihin se vectrassa on sijoitettu?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
veku
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veku »

Etsi searchilla sillä molemmat asiat on tuttuja "vikoja".
Valorele on ainakin siellä rattiakselin läheisyydessä,eli se suojamuovi ensin pois ja menet vain maate kuskin jalkatilaan ja rupeat lampun kanssa etsimään sitä.

edit: tässä jotain vihjettä soittimen asennukseen

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 0&forum=10

<font size=-1>[ This Message was edited by: veku on 2004-08-09 17:41 ]</font>
Jarski-74
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jarski-74 »

Joo kiitoksia vinkistä rele löyty ja korjattu, mutta jos tuohon antennin ohjausvirtaan kytkee herätteen, niin näytöltä hukkuu päivämäärä. Siis kello ja lämpötila jää näkymään?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jarski-74 on 2004-08-09 19:19 ]</font>
veku
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veku »

[quote]
mutta jos tuohon antennin ohjausvirtaan kytkee herätteen, niin näytöltä hukkuu päivämäärä. Siis kello ja lämpötila jää näkymään?

En muista 100% varmuudella vaikka itse pari kk sitten vaihdoin toisen soittimen vectraani.Muistaakseni katkaisin jonkun johdon (sin ?)ainoastaan ja monitoiminäytössä näkyy nyt pvm kello ja lämpötila ja radion kanavat pysyy muistissa.
Vastaa Viestiin