Niin, ja vanteiden ET on 40 mm.
Mahtuuko 225/35 R17 a omegan alle?
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mulla on 225/45X17 ja ET 39. (Omegan alkup. vanteet) Eli sopiihan nuo sinunkin pyörimään ihan kevyesti, mutta 35 sarja on kyllä ihan liian matala! Huomioi läpimitta ja kehä.
Edit: Sorry, sotkin! Mulla siis Omppu B.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Veekuus on 2004-08-05 22:43 ]</font>
Edit: Sorry, sotkin! Mulla siis Omppu B.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Veekuus on 2004-08-05 22:43 ]</font>
Kuulostaa pikkuhiljaa siltä, että tuo 35 sarjalainen on liian matala, mitä se kyllä siis taitaa olla... Kuitenkin tässä selvisi, että tuo 17" mahtuu pyörimään alla, joten tiedän vastaisuudessa ainakin sen
Suunnitelmat muuttuivat jo tässä matkan varrella. Autoon ei nyt tulekaan uusia vanteita vaan -40mm alusta. Molempia en saa -siis vanteita ja alustaa- joten päätin hankkia ensin alustan ja sitten joskus myöhemmin ne vanteet. Mielestäni parempi näin päin. Kuitenkin alla on jo 205/60 R15 aluilla, joten on sekin paree kuin peltivanteet.
Kiitos ja kumarrus kaikille vastanneille.
Suunnitelmat muuttuivat jo tässä matkan varrella. Autoon ei nyt tulekaan uusia vanteita vaan -40mm alusta. Molempia en saa -siis vanteita ja alustaa- joten päätin hankkia ensin alustan ja sitten joskus myöhemmin ne vanteet. Mielestäni parempi näin päin. Kuitenkin alla on jo 205/60 R15 aluilla, joten on sekin paree kuin peltivanteet.
Kiitos ja kumarrus kaikille vastanneille.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
mulla on alla 8.5"/17" et 35
eteen menee loistavasti mutta taakse joutu hieman takakaarta laitettaessa taivuttamaan että mahtuu pyörimään myös mutkissa, niin ja kumit on 45 / 225 koska taakse ei isompia suorankaaren alle saa mahtumaan.
Omega 3000
eteen menee loistavasti mutta taakse joutu hieman takakaarta laitettaessa taivuttamaan että mahtuu pyörimään myös mutkissa, niin ja kumit on 45 / 225 koska taakse ei isompia suorankaaren alle saa mahtumaan.
Omega 3000
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Mahtaa sinun Astra olla melko tehoton pullataikina noilla renkailla ja vanteilla!Yhtä rengasta kohden kymmeniä millejä (vakio kait 185)lisää kitkapintaa tiehen,ja se tietenkin kertaa neljä + 17x8 vanne,joka on aika paljon raskaampi vanne,kuin Astran "oma" ja vannepaino tietenkin kertaa neljä.On 2004-09-03 10:35, Deltree2 wrote:
Hmm, mulla on itselläni 99 vuotinen astra G ja vanteet on Toora T240 17x8" ja renkaina 235/40 Kumho.
Taitaa Astraalin alakierrosvääntö olla melko nollissa!Joten kannattaako todella tollanen vannepelleily?En tiedä,voin itse tietenkin olla ihan uuno!