VIlkkujen ja valojen viiksi

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
destiny
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja destiny »

Mun Opel Astrassa (C20NE) alko pitkät ja lyhyet valot temppuilee. Eli pitkät menee itsestään päälle vähän väliä. Luultavasti kytkin on liian herkkä tai ottaa jotenkin kosketusta.
No nohevana poikana otin katkaisimen irti ja aukaisin sen.. Saapa nähdä saanko sitä enää kasaan ku tuntuu olevan jonkin verran noita jousia ja muita hässäköitä..

Paljonkohan mahtaa maksaa uus kytkin, tai onko kellään mahdollisesti myytävänä ylimääräistä?
destiny
'Kadett'
'Kadett'

Tai no kun tarkemmin tutkii ton kytkimen sisältöä, niin eipä tuo kovin monimutkainen olekaan.. Kokeilen jos saisin sen kasaan, mut erijuttu on et toimiiko tuo sen paremmin vaikka sen purinkin..
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

saattaa olla samanlainen vika kuin b-vectrassakin! ainakin mulla teki samaa.

Eli se on vaan kulunut ja tullut tiensä päähän!

uus tarvike oli muistaakseni 10-20e välillä!
destiny
'Kadett'
'Kadett'

Sisältykö siihen se viiksi? Jos se noin edullinen on niin poikkean samantien tarvikeliikkeessä.

Tosi vaikea nimittäin kasata tuo katkaisin ku pitäs pitää kymmentä eri jousta paikoillaan.. Kolme kertaa melkein onnistuin, mut alkaa mennä hermo, varsinkin kun ulkona on aivan mahtava terassikeli (janottaa) :smile:
destiny
'Kadett'
'Kadett'

Soitin varaosamaailmaan. Sieltä löytyi "ilmeisesti" käypäinen kapistus. Maksaa 34 euroa. Ja tietenkin kanta-asiakasalennuksilla -30 % pois

Taidanpa lunastaa sellaasen
destiny
'Kadett'
'Kadett'

Ostin uuden ja nyt taas toimii.. Oli v***maista ajella aiemmin ku pitkät vilkku vähän väliä. Onneks enää ei ole huolta siitä, eikä muut autoilijat ihmettele, et mitähän toikin mulle vilkuttelee pitkiä vaik niil on jo valot päällä :smile:
Vastaa Viestiin