calibra 4x4 turbo madalluksesta

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
tvs
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tvs »

ajattelin madaltaa turbo calibraani takaa 40mm ja edestä 60mm. vanteiksi tulee 7.5x18 et40 215/35/18 renkailla jos sillä on merkitystä.

pysyykö camberit tarpeeksi kohdallaan tuolla madalluksella edessä? entä takana? jos ei, niin riittääkö tuolle madallukselle Irmscherin puslat taakse(eikös ne ole -30mm tarkoitettu?)?
onko vierintäkehä tuolla madalluksella sama uusilla renkailla? jos on niin eikös renkaiden vaihtaminen päästä toiseen usein riittäisi ettei tarvisi ostaa kalliita säädettäviä puslia?
puuhapete81
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja puuhapete81 »

Osta vaan ne puslat niin saat jonkinlaisia ajo-ominaisuuksia autoon...
tiiikeri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tiiikeri »

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä Irmscherin puslat ei riitä.Mäkin jouduin ostaan Tunexin säädettävät puslat vaikka auto on vakiojousilla varustettu.Puslat on yks parhaista sijoituksista mitä mä koskaan oon autooni tehnyt ja maksaa nopeasti itsensä takaisin säästettyinä rengaskuluina.
AussiVectra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AussiVectra »

Ennenkuin ostat jousituksen osia kysaseppas Karilta Tunexilta neuvoo. Tunex myy K-Mac alustansaatosarjoja joita hoitelen taalta Australiasta sinne. jousitusta voi pudottaa vahan ilman etta camberit hairiytyy. jos laitat sportti jousitusta niin paloja tarvitaan muuten menee renkaat hyvin nopeesti.
Hanski
tvs
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tvs »

tietääkö kukaan saako säädettäviä tai jotain 40-60mm madallukselle tarkoitettuja puslia mistään halvemmalla, esim. ulkomailta tilaamalla?
tunexilla aika kalliin tuntoiset..

riittääkö tunexin myymissä puslissa säätövara kuinka matalalle alustalle?

pysyykö etupäässä 60mm madalluksella camberit tarpeeksi kohdallaan ilman mitään säädettäviä puslia tmv.?
puuhapete81
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja puuhapete81 »

ainoastaan takapää on huolenaihe. Ja puslia ei vissiin muualta saa kun tunexilta tai pro streetiltä. Hyvästä joutuu aina maksamaan...
AussiVectra
'Senator'
'Senator'

Joo kylla Tunexin kamat on huippuluokkaa, laittavat mesuihin ja bemaan kans. tossa ei pitais tinkia, on mun mielipide. kerralla kuntoo niin ei tartte kohta itkee etta olis pitany.....joskus saastaminen tulee kalliiks.
Hanski
AussiVectra
'Senator'
'Senator'

Niin viela Tunexin Calibroista, olen itse ajanut Karin 320hv Calilla, julmettu vehje, 4.5 sekunttia 0-100 ja 16 sec 0-200kmt. saksassa tietysti testattu. ja jousitus on viimesen paalle.
Hanski
Vastaa Viestiin