On 2004-07-29 10:52, Vectra-3.0i wrote:
Jees! Nyt mullaki on siellä kuvia ja voisitko laittaa mullekki sitä OCF-tilaa sinne?
Laitoin sinulle heti kun rekisteröidyit OCF tilan käyttöön. Sulla alkaa oleen tila kohta jo ummessa 0,4meg käytetty.
Ihmiset hoi! Kokeilkaas vähän vaikka pienentää niitä digi kameralla otettuja kuvia ennen kuin laitatte palvelimelle. 1600*1800 resoluution kuvat ikävä kyllä vievät tuskasen paljon tilaa, joten ette saa kuin muutaman kuvan aina laitettua kerralla.
On 2004-07-28 19:16, Manu82 wrote:
Mites noit kuvii saa tonne ku tää heittää joko "Kun käytät GD:tä sallitut tiedostomuodot ovat JPEG ja PNG."
tai "Kuvaa 'albums/userpics/10023/Kuva032.jpg' ei voi liittää albumiin
Kuva on korruptoitunut eikä sitä voi käsitellä GD:llä"
Nii ja noi kuvat on kyl jpg:tä...kännyl tosin otin pikasesti ku piti testata...
Loistavaa!
Voisin kanssa mielelläni ottaa tuon 5 megaa tilaa. Toistaiseksi ei ole autosta kuvaa, mutta täytyy ottaa. Sillä aikaa tuo signaturessa oleva kuva saa olla siinä. Tosin auto on niin likaisessa kunnossa, että ei siitä kehtaa ottaa kuvia. Ja peseminenkin on turhauttavaa näillä keleillä...
Kiitokset vaan on hieno juttu että saa kuvia noin helposti nettiin.Sen euron olen kyllä ehdottomasti valmis maksamaan.
Heh heh.. kylläpäs ihmiset nyt näyttää tykkäävän tuosta, en mä odottanut tuosta noin menestyvää.
Tosiaan. Jos kiinnostaa auttaa köyhää maksamaan lisää levytilaa tuonne palvelimelle niin laittakaa mailia ari.kostamovaara@pp.inet.fi niin koitetaan saada tuo lisätila mahdollisimman nopeaa. nyt näyttää että on palvelimella enään 30megaa vapaata tilaa = 6 käyttäjää enään.
OCF porukka saa itselleen 5mb tilaa kivalleen ja muille se on vain 1 mb. Syy tähän rajoitukseen on minun palvelimeni surkea levytila.. jos tuolle kannatusta löytyy kovasti niin levytila kasvaa.
OCF porukka saa itselleen 5mb tilaa kivalleen ja muille se on vain 1 mb. Syy tähän rajoitukseen on minun palvelimeni surkea levytila.. jos tuolle kannatusta löytyy kovasti niin levytila kasvaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: FrOZ on 2004-07-30 11:42 ]</font>
Juu. Olen ostanut palvelin tilaa ja nyt on tarkoitus ostaa hieman lisää, ihan vain tuota kuvapalvelinta varten. Tuolla palvelimella pyörii muutamia muitakin sivustoja jotka ikävä kyllä vaativat nekin osan nykyisestä tilasta.
Itseasiassa minulla olisi mahdollisuus laittaa palvelin työpaikallekkin, joten levytilaa olisi kuitenkin, mutta sitten kävisi niin että sivujen toiminta hidastuisi huomattavasti. Emmehän halua tuota kuitenkaan hitaaksi ja tuskaiseksi laittaa. Parempi pysytellä tässä palvelimessa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: KillerBee on 2004-07-30 13:17 ]</font>
Selvä juttu. Olisi hyvä jos saisi opelisteja mukaan jakamaan kulut, kuitenkin tuollaisen palvelimen ylläpito maksaa jonkin verran.
Ja villinä ideana voisi heittää että pystyttäisi jonkin "Virallisen" OCF kuvapalvelun niille jolla ei omaa sivutilaa ole. ja siitä sitten maksaisi vaikka 5e/vuosi vaikka lisähintana klubijäsenyydelle.
Tietysti se vaatii todella paljon töitä ja aktiivisia ihmisiä että sen saisi pyörimään kunnolla ja tehokkaasti.
Opel Vectra B 2.6 V6 Sport Voyage
Suzuki GSX-R1000 K7
On 2004-07-28 19:16, Manu82 wrote:
Mites noit kuvii saa tonne ku tää heittää joko "Kun käytät GD:tä sallitut tiedostomuodot ovat JPEG ja PNG."
tai "Kuvaa 'albums/userpics/10023/Kuva032.jpg' ei voi liittää albumiin
Kuva on korruptoitunut eikä sitä voi käsitellä GD:llä"
Nii ja noi kuvat on kyl jpg:tä...kännyl tosin otin pikasesti ku piti testata...