Vectra 2.0 16v - Sport 98

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Helenius82
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Helenius82 »

No niin huomen pitäis mennä hakemaan tuommoinen peli kuin 2.0 16v-sport 98 vectra!
onko kellään mitää pahaa sanottavaa kyseisestä autosta.
edellinen astra menee vaihtoon hyvin palveleena n:2v.

<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2004-07-29 13:02 ]</font>
ilevile
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja ilevile »

Tuolla näyttäis jotain kommenttia olevan http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 03&forum=5

joo ja onnittelut vaan hyvästä valinnasta :smile:
Tesla Model 3 SR -23
Ex-opelit Opel Karl 1.0 -16 Meriva A 1.8 -04 Vectra B 2.6 -01 Vectra A 2.0 -93
vectra 16v
'Agila'

Viesti Kirjoittaja vectra 16v »

tosi hyvä valinta!!!!
Riihis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Riihis »

Kun kysyttiin pahaa sanottavaa niin: Mopo, vanha malli, kojelauta vois olla nätimpikin, ei herätä oikein intohimoja suuntaan tai toiseen.
omppuko?
'Agila'

Viesti Kirjoittaja omppuko? »

Minulla oli muutama vuosi sitten -98 2.0 sport voyage vekkuli ja täytyy sanoa, että se yksilö oli niin huono kuin auto ikinä voi olla. Vaihdoin/korjasin alle vuoden aikana mm.
- lämmityslaitteen moottorin 2 kpl
- laturi 2 kpl
- nokka-akselin asentoanturi 2kpl
- kampiakselin anturi/tunnistin vaimikälie
- tyhjäkäyntimoottori 2 kpl, (eikä tyhjäkäynti ongelmat poistuneet)
- peräpään puslat
- venttiilikopan tiiviste
- ajotietokoneesta katosi pikseleitä, liian kallis korjata.

Olisi pitänyt laittaa kuntoon:
- venttiili ohjurikumit, söi öljyä perkeleesti
- ilmastointi
- pyörien laakerit

Okei, osa on ns. kuluvia osia, mutta minulla kaikki sattui lähes yhtä aikaa ja autolla ei paljoa ehtinyt ajaa ennenkuin jotakin hajosi. Ajettavuudelta tosi hyvä ja muutenkin kyllä tykkäsin mutta rahaa paloi liikaa remontteihin. Oli todellakin maanantaikappale. Toivottavasti sinulle sattuu parempi yksilö.
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Hyvä auto ja halpa sellainen.Minulla ollut 2 Vectraa 2.5 V6 ja 2.0 Sport,ei mitään pahaa sanottavaa,mutta ton jakopään kans saa olla iisisti.Vaihda remmi ennenkuin tulee se 60tkm täyteen.

Eiku kaupoille vaan,muista tingata! :smile:
bartcev
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bartcev »

Nyt pieni puolustus, vaikka saattaa vaikuttaa kotiinpäinvedätykseltä (mulla on 1.8, ei edes sport...)

Ei se voi mopo olla, 1.8:kin on reipaskulkuinen, jopa raskaalla kuormalla. Eihän se toki mikään 250 hp turbokone ole, mutta ei nyt sentään mopokaan...

Ja tosiaan joihinkin yksilöihin osuu läjäkaupalla vikoja, ja vielä lyhyen ajan sisään. Usein ne on selitettävissä ajomäärällä ja huollolla, jotkut osat vaan kuluu loppuun ja sitten huonolla tuurilla niiden vaihto osuu samalle omistajalle. Siinä on sitten vahvasti maanantaifiilis. Huolto ja käyttö tietenkin vaikuttaa myös auton kuntoon, aika paljonkin. Jokin korjaamatta jätetty / huonosti korjattu vika särkee paikkoja muualla.
omppuko?
'Agila'

Viesti Kirjoittaja omppuko? »

Näin varmasti onkin, tosin ostin ton murheellisen vectran leasing yhtiöltä ja se oli huollettu niin tiheään kuin auton vai voi huoltaa. Itse myös teetin huollot siihen. Huonoa tuuria vain oli, että sattui kaikki samaan aikaan. Tuntu että kaikki hajoaa siitä autosta. Menee sitä hermot autoon vähemmälläkin :smile:

Auto tutkittiin ennen ostoa autotohtorin toimesta ja sitä väännettiin ja käännettiin. Soitinpa jopa siihen Opel merkkiliikkeeseen missä sitä ole huollettu, että oliko autossa mitään vikaa. Siellä korjaamopäällikkö jopa muisti auton ja kehotti ostamaan sen heti. Tästä sitten noin 6kk ja ongelmat alkoi :sad:

Eli jossakin määrin tuurikysymys millainen yksilö sattuu kohdalleen.
veera
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja veera »

kiva ja nätti peli mutta kallista pitää kunnossa koska kokoajan on jotain vikaa. mulla ollut kaks vuotta ja paljon on laitettu ja paljon pitäis laittaa. silti pysyn opelissa
mke
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mke »

ainoo mitä itellä on menny 3,5 vuoden aikana niin laturi, ja siinäkin luki made in france...

No tulihan nuo takapuslatki kyl vaihettuu mut ois niillä vakio renkailla viel ajellu.
Vastaa Viestiin