moottorin häiriövalo palaa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
mikuli_2
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mikuli_2 »

mulla oli opel omega mv6 takuu huollossa jossa ne vaihtoivat uuden laturin ja puhdistivat tyhjäkäynti moottorin.kun lähdin korjaamon pihasta niin moottorin häiriövalo paloi.käännyin takaisin ja kävin kysymässä että miksi se palaa,niin he väittivät sen palaneen jo silloin kun he rupesivat korjaamaan.(ei pitänyt paikkaansa)sanoivat korjaavansa sen myöhemmin oli kuulema rikki joku kierrosluku osa??joka pitää kierrokset tasaisena.onko jollain jotain tietoa semmoisesta osasta?vois vähän valottaa minuakin.
mikuli_2
'Kadett'
'Kadett'

selvisi moottorihäiriön valo.kaveri teki mun autolle perushuoltoja niin ihmetteli kun piuhoja oli irti muutamasta kohtaa.eli merkkikorjaamo oli unohtanut laittaa piuhoja kiinni kun olivat vaihtanut laturin.että tämmöistä siellä korjaamolla saatana..
SorsaTRanssissa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SorsaTRanssissa »

On 2004-07-12 17:54, mikuli_2 wrote:
(ei pitänyt paikkaansa)sanoivat korjaavansa sen myöhemmin oli kuulema rikki joku kierrosluku osa??joka pitää kierrokset tasaisena.onko jollain jotain tietoa semmoisesta osasta?vois vähän valottaa minuakin.
No eikös se ole se tyhjäkäyntimoottori joka pitää kierrokset tasasena?!?
Taas hyvää mainosta huollon puolelle. Missäs näin asiantuntevaa palvelua tarjotaan?
Solex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Solex »

On 2004-07-12 17:54, mikuli_2 wrote:
mulla oli opel omega mv6 takuu huollossa jossa ne vaihtoivat uuden laturin ja puhdistivat tyhjäkäynti moottorin.
-95 MV6 saksasta tuotuna <b>takuu</b> huollossa??
mikuli_2
'Kadett'
'Kadett'

sovin myyjän kanssa että jos vikoja löytyy moottori tai voimansiirrossa niin lupasivat korjauttaa takuu työnä lähellä olevassa korjaamossa.(ehto kauppa sopimuksessa)
Vastaa Viestiin