Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
[/quote]
No ei oo löytyny :/ Tosin en mä kai ihan tosissani ole edes ehtinyt etsimään...
Maskia ja etuhelmaa olis tarkotus kai maalailla ja laittaa kiinni, kun vaan sais ne haettua pois romarilta
Ehkä ens kesäksi vois saada tehtyä edes jotain mitä on ollut tässä tarkoituksena jo pitkään, ei oikeesti tunnu kyllä yhtään edistyvän hommat jostain syystä... 
[/quote]jaa niinku sitä facelift mallin etupuskuria meinaat laittaa? mäkelän romarilta kävin aikoinaan hakemassa kun jänis prkl rikko sen,ei ollu muistaakseni kun jotain 40 markoissa muistaakseni
No ei oo löytyny :/ Tosin en mä kai ihan tosissani ole edes ehtinyt etsimään...
Maskia ja etuhelmaa olis tarkotus kai maalailla ja laittaa kiinni, kun vaan sais ne haettua pois romarilta
[/quote]jaa niinku sitä facelift mallin etupuskuria meinaat laittaa? mäkelän romarilta kävin aikoinaan hakemassa kun jänis prkl rikko sen,ei ollu muistaakseni kun jotain 40 markoissa muistaakseni
olet sitten saanut ompun putken nostettua että pääset osallistuunOn 2004-06-29 05:49, OCF-0032 wrote:sinne vaan porukan jatkoks.toivottavasti ehdin kolmeks hämeenlinnaan kun pälkäneellä on off road kisat ja kauhee hinku mennä kattoon....On 2004-06-28 22:22, Asterix wrote:
pääsisköhän sitä itekki poikkeen..
No ei oo löytyny :/ Tosin en mä kai ihan tosissani ole edes ehtinyt etsimään...On 2004-06-29 05:46, OCF-0032 wrote:
[/quote]
No jotain sellasta helmaa ja maskia olin kattellut sieltä, saa nähä paljonko kustantaa sitten loppu peleissä... Pitäs tosiaan saada aikaseksi käydä hakemassa
multa jää ainaski väliin,on sunnuntaina herätys klo 04 kun tarttis töihin mennäOn 2004-06-29 15:07, ata wrote:
Ette sitten Sunday on Racetrackiin ole lähdössä Hämeenlinnasta? Sehän on 100 km lähempänä kuin Helsinki esimerkiksi...![]()
<font size=-1>[ This Message was edited by: OCF-0032 on 2004-06-30 05:18 ]</font>
Tuu ihmeessäOn 2004-06-30 19:05, Asterix wrote:
mulla menee viikonloppua kaarien mätäisyyttä tutkaillessa,ellei sit sada vettä. Kait sitä sen verran pitää ottaa taukoa kittipölyn nielemisestä että tulee miitis pyörähtään..![]()
Saa nähdä tuleeko auto takasin ehjänä mulle vai pitääkö polkasta pyörällä tai tolla passatin romulla, sisko lähti käymään mökillä miehensä kanssa
Se ei tosiaan aja yhtä lujaa kuin mäOn 2004-07-01 06:23, OCF-0032 wrote:jos se ajaa vielä lujempaa ku säOn 2004-07-01 00:31, AtB wrote:
Saa nähdä tuleeko auto takasin ehjänä mulle vai pitääkö polkasta pyörällä tai tolla passatin romulla, sisko lähti käymään mökillä miehensä kanssaToivotaan että ehjänä tulee takaisin kotiin...
vitsi,vitsi.....