Elikkä mist sais halpoja vanteita vai saako niitä kun on kyseessä corsa niin ei vanteitten tarvi olla merkkiä OZ Tai joku Azev. Vaan siis ihan perus vaikka ei minkään merkkisiä, jos niitäkään on!
No mulla olis sulle heti yhdet. Tosin nekin on kyllä O.Z. merkkiset. 13" ja päällä lähes uudet 175/70 13 renkaat. Hintaa koko kasalla tasan satakakskytviisekee. (125 Eur) Kuvakin on ja sen näät linkistä:
Suosittelisin kyl vaan 2" isompia...On meinaan hankala sovitta 16 tuumasta a corsaan, varsinkaan lyhytperäseen...Mä voin kyl myydä mun alut jos kiinnostaa? kuvia tuol jäsenten autois...
On 2004-06-29 17:05, citystar wrote:
no jon ne on nuo Fox Racing Evo2 15", Falken 195/45 15, niin voin ehkä ostaakkin. Paljos meinaat pyytää noista vanteist ja renkaist
Juurikin ne.
Mitäs maksaisit?Mieluummin pelkät vanteet. Jouduin just ostamaan uudet etu renkaat, ne oli jo 175 eeroa
No mitäs pyydät niist pelkist vanteist, Niin Ne sopi corsaan ku nyt perjantaina ostan vm90 olevan corsa a:n. Madallan autoa -60/-40 alustasarjalla, eikö sinne alle mahu 16" vanteet jollain 45 profiililla.
On 2004-06-29 19:45, citystar wrote:
No mitäs pyydät niist pelkist vanteist, Niin Ne sopi corsaan ku nyt perjantaina ostan vm90 olevan corsa a:n. Madallan autoa -60/-40 alustasarjalla, eikö sinne alle mahu 16" vanteet jollain 45 profiililla.
Eipä mahdu ei. Noi menee just.Joutuu kyllä takakaaria vähän muokkaamaan, eli kääntämään sielt sellasen lipan ylös, tai sahaamaan pois. Itellä on tiputettu kans 60mm. Toisessa on tiputettu vaan 35mm sinne mahtu jotenkuten 50 sarjalainen rengas, sekin vähän kaaria muokkaamalla.