Kenenkähän C cona?
Kenenkähän viinin-punanen C -cona pyörii täällä joensuu oku välillä? auto on kaks ovinen ja GT:en spoilereilla tod näköisesti ja tummat lasit ja kirkkaat vanteet. ihan mielenkiinnosta kyselen kun se oli tänä aamuna vaille kaheksan tuolla minun parkki paikalla kyttäämässä mun Conaa. just ku tulin niin kerkes lähtee... prkl. oisin halunnu tarkemminkin nähä 
-
asco gt 16v
- OCF Member

Vaikuttaisi siltä et ompi meikäläisen kulkine kyseessä....
Oon ollu viemäs mukuloita hoitoon jos oot nähny mun auton siinä parkkiksella vieressä,melkein joka aamu/ilta sitä tulee käytyä siellä ja melkein samas parkkiruudus mut milloin milläkin pelillä ja nyt on tullu taas ajettua ascolla joku kerta.
Ja tuskin ainakaan minä keikkaa suunnittelen...
Sitä hälyttimen tarraa varmaan tavailin kun oli ilmestynyt takalasiin megamainos..
Oon ollu viemäs mukuloita hoitoon jos oot nähny mun auton siinä parkkiksella vieressä,melkein joka aamu/ilta sitä tulee käytyä siellä ja melkein samas parkkiruudus mut milloin milläkin pelillä ja nyt on tullu taas ajettua ascolla joku kerta.
Sitä hälyttimen tarraa varmaan tavailin kun oli ilmestynyt takalasiin megamainos..
Jaahas vai että megamainosOn 2004-06-15 22:07, asco gt 16v wrote:
Vaikuttaisi siltä et ompi meikäläisen kulkine kyseessä....
-
asco gt 16v
- OCF Member