En tiiä. Mutta mua ainaki naurattiOn 2004-06-08 17:38, O.P.A wrote:Pitäskö tuota katsellessa itkeä vai nauraa..On 2004-06-07 10:15, Jaakko- wrote:
Joku on kuvannu marketeilla videon jos jotaki kiinnostaa niin käykää lataamassa. Ihan katottava pätkä. http://huom.no-ip.com/main.htm
jos jäsenillä ilmenee kerhotuotteille kysyntää ni tulkaa repäseen mua hihasta...Kimppatilaus olisi lähdössä..
<font size=-1>[ This Message was edited by: O.P.A on 2004-06-09 19:48 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: O.P.A on 2004-06-09 19:48 ]</font>
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
eiks sulle ollu tullu postii alkuviikosta???On 2004-06-12 19:17, ascona gt wrote:
perskule ko ois tienny nii oisin tullu. onko siitä edellisestä miitistä niitä kuvia
munki piti tulal mutta aina ei voi voittaa joka asiassa tuli kiirellisiä töitäja oli pakko mennä noh kesän tapahtumiin sitten paremmalla tuurilla...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Nyt oli madilta ripeää toimintaa...
Juu..oli taas hieman vähäistä tuo osaanotto mut kiitos! kaikille paikalle vaivaantuneille ja makkaranpaistoon oli kaikki tervetulleita 6.henkilöä saatin kasaan...mut mukavaa oli silti..kuvia tulee lisää niin meetistä ku makkaran paistosta..ja kerhotuotteista ei kukaan kysellyt..laatukamaa edulliseen hintaan..!
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
mie voin sorrilta tuoda mukana jos tarvii ja tietää tälle viikkoa ilmotelkaa o.p.a:lle ni ilmottakooot hän sitten minulle...
vai oliko säpä lähössä sorriin...
ja jos muitakin on lähössä niin ilmotelkaa ni ajetaan vaikka letkana tosin menen itse jo lauantaina sinne kuhan auto vaan kasassa ny puuttu vaan puoli keulaa...

<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2004-06-30 00:12 ]</font>
vai oliko säpä lähössä sorriin...
ja jos muitakin on lähössä niin ilmotelkaa ni ajetaan vaikka letkana tosin menen itse jo lauantaina sinne kuhan auto vaan kasassa ny puuttu vaan puoli keulaa...

<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2004-06-30 00:12 ]</font>