On 2004-06-08 02:26, JiiPee wrote:
Kyllä meidän jykylän poikien letkajenkkaan pitää ehtiä... et sitä myöten mennään! No kutosella se ei teetä mitään ongelmia
JiiPee
Täten on ilmeisesti päätetty menopeliki jo? VAI?
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
@stra gsi:lle.. Jahas eli se oli siis sun bemarivaloprojekti mitä sillon kävin kuvaamas.. ei taida muuten siitä vectrasta olla enää muuta jäljellä kuin valokuvat. Meinaan että en oo sitä Seinäjoella ainakaan enää muutamaan vuoteen nähny. Itte hautasin sen valoprojektin heti kun huomasin että fk-automotive alkaa jossain vaihees tekeen tupla-ajovaloja a vecculiin.
niinku gsi siinä jo mainitsi,kyllä täällä näitä opeleita piisaa,ja kyl pitäs olla yks gt opelki tosiaan..entie sit taitaa olla ikuisuus rojekti,viimeksi about 3vuotta nähny..sillon purki alustaa..ja turbo "tunex" vectraan on tulossa kuulemma paremmat veivit ym..usasta asti..
Vai kötöskoneen nimeen ne jannut vannoo... Näyttäkää mulle 24V kansi, nii mä sahaan sen 4 ja 5 välistä poikki, isken mun CIH-lohkon päälle, hierrän ja käikerrän ja tuskailen ja revin semmoset tehot, että ette oo ennen nähnykkää, se on yks mikä on varma tässä vaiheessa...ja kaasareilla tietysti...
I love my REDLINE - WEBER's
-I CAN FEEL THE NEED, THE NEED FOR SPEED-
RWD Kumikuningas '07