Opel kadett GSI 2.0 16v Myyty!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

Kuva

Jotkun ainakin viihtyy autossa nyt!
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Onhan niit 16v:tä ainakin mun ja sun autot, se helmiäisvalkonen ja tietysti Haran kadetti... ja todennäkösesti jo muitakin...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Missähän se haran kadetti on
Onkohan sil venat solmus taas vai ratti irti?
johnu_sbc1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja johnu_sbc1 »

olisko parempaa kuvaa tosta näytöstä et missä kiin jne!!! olis mielenkiintonen nähdä
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Näytön voi ruuvata ihan mihin haluaa kiinni tai vaikka upottaa jos haluaa tehä kojelautaa reiän. Näytöissä tulee jalusta mistä sitä voi säädellä eri asentoihin. Itellä kellon oikealla puolella tuuletus aukon tilalla.
mirako
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja mirako »

Kah..Sehän on nätti peli! :smile: Oisha se kiva laittaa autoo joku pelikonsoli, mut mä vähän veikkaan et mun kadeemiin on ainakin ihan turha väsätä mitää sellasia..On pian laitteet kalliimmat ku ite auto! :lol:
Mut hienoo et sul on taas jotai räpellettävää!
Foortti ei oo auto, eikä piika ihminen...
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Kuulemma haralle on ainaki taas teetetty uus kansi... :lol: jos vaik ny pysyis perässä...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

btw. tommonen samanlainen supra majailee myös meidän ns. tiimin nurkassa, näpeä peli jossa ei ihan potku kuitenkaan riitä vakiona.

Turbo lähti uusintaan (samasta turbosta tekevät puljussua uuden/isomman/ja paljosti tehokkaamman) Kallista lystiä, mutta ompahan tuosta ainakin hyötyä.
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Tossa päivitellyt lisää äänentoistoa . Rupee olee soundit kohallaan. Kyllä se on vaan ,että laatu maksaa mut kyllä sen erottaa sit. Virta puolelle pitää ruveta suunnittelemaan jotain kongreettista ratkaisua. Rupee olee tota elektroniikkaa sen verran jo sisällä.
Puskurit olis tulossa tai siis muotti olis tossa loppu silausta varten valmis ja sit Alan ammatilaiselle koe versiota painamaan. Taitaa tulla aika hurja vehe tosta jos kaikki visiot tossa toteuttaa..... :wink:
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Kuva
Tommoset penkit olis tulossa eteen.

Kyssäri ennen ku irrotan alkuperäis rekarot.Niin oliks noitten kiskot kiinni penkis pulteilla vai hitsillä. Jos joku sattuu muistaa. siis orkkis kiskot??
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Joo ja sit ehkä voisin myydä noi orkkis recarot jos on halukkaita ostajia on meinaan sit priima kunnossa olevat!!
Hegster
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Hegster »

Laita kuvaa miten kiinnitit ton telkkarin jalustan. Oon kans aatellu tohon samaan paikkaan pultata
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

On 2004-06-07 20:56, tumppa2 wrote:
Kuva

Kyssäri ennen ku irrotan alkuperäis rekarot.Niin oliks noitten kiskot kiinni penkis pulteilla vai hitsillä. Jos joku sattuu muistaa. siis orkkis kiskot??
Kyllähän nuo kiskot ovat pulteilla kiinni, niin korissa kuin penkissäkin.
mistäs tilasit kyseiset penkit ja mikä oli toimitus aika?
Itse tilasin samanlaiset jo tammikussa mutta eipä ole suomeen tullut vasta kuin toinen, toinen on jossain maailmalla....
Conaa.B.
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Conaa.B. »

On 2004-06-08 06:27, kadettgsi wrote:
Kuva

Itse tilasin samanlaiset jo tammikussa mutta eipä ole suomeen tullut vasta kuin toinen, toinen on jossain maailmalla....
Mistä sä tilasit? Ku oon itekki aatellu tollasia..
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

On 2004-06-08 11:55, Conaa.B. wrote:
On 2004-06-08 06:27, kadettgsi wrote:
Kuva

Mistä sä tilasit? Ku oon itekki aatellu tollasia..
Mulle nuo penkit tuli tilattua tuolta HP-tuningin kautta. ongelmana vain on ollut tuon FK:n onnettomat lupaukset ja toimitukset, eivät edes erota mustaa keltaisesta yms. Penkkien jalustojen kanssa oli myös ongelmia, FK:n luettelosta ne kyllä löytyy mutta niitä ei valmisteta???? no kiskot tuli sitten Corbeaulta, pitäisi sopia FK:n penkkeihin.

Sama vika on ollut myös nuiden enkelnsilmävalojen kanssa kuvastosta löytyy ja valnistus on jo vissiinkin aloitettu useita viikkoja sitten mutta lamppuja vain ei tule tänne pohjolaan.
Vastaa Viestiin