Tossa autossa on mahdollisesti ollut suunnilleen 230 hevosvoimaa ja 300 Nm vääntöä (optimistisesti ajateltuna). Noita lukemia ei koskaan mitattu. Autossa oli toi 2.4 litrainen moottori, kun sen ostin. Nykyään autossa on toinen moottori, eikä ainakaan pienempi. Tehoja ei vieläkään ole mitattu, mutta noi ilmoitetut luvut ovat nykyisessä moottorissa paljon todennäköisempiä kuin tolla edellisellä moottorilla, mikä hajosi jo ajat sitten. Toi auto on toisin sanoen minun. Nykyisessä moottorissa ei ole samaa enää kuin startti, kaikki muu on eri osaa.
Kiitos. Mulla on vaan vanhoja kuvia digitaalisessa muodossa. Itse oon ottanu kuvia melko vähän ja nekin tavallisella kameralla. Voin mä muutaman vanhemman kuvan sulle laittaa. En ole autoa ulkoisesti muuttanut, mun mielestä se on hyvä noin.
Auto on minun ex-manta ja topicissa oleva kuva on siltä ajalta, kun auto oli vielä minun omistuksessa. En ole muutamaan vuoteen autoa nähnyt, mutta nykyinen omistaja taisi kirjoitellakin, ettei ulkokuori ole muuttunut. Mikä on varmaa niin tekniikka on entistä hienompi ja nopeampi!
Mulla löytyy autosta, koneeltani muutama vanhempi foto ja kotona iso pino valokuvia!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Calikka on 2004-06-07 23:17 ]</font>