omega vm.01 turvatyynyn ja tuvavyönkiristimen merkkivalo

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
"omena"
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja "omena" »

Eli kyseinen merkki valo syttyi palamaan n.1-2 min. päästä kun vaihdettiin kuskia ja penkkiä siirrettiin eteen päin. Onkohan nuo viat miten yleisiä yleensäkkin ooppeleissa? Yritettiin liikutella penkkiä ja johtoja penkin alla ja aina käytettiin virrat pois mutta ei apua. Jääköhän se vika muistiin eikä poistu ennen kuin muistin nollaa? Jos se vaikka olisi esim. kosketus vika liittimessä joka olisi vaikka korjaantunutkin jo pois? Olipa hankalasti sanottu. Joutuukohan turvautumaan gm:n apuun... Omalla kohdalla ei ole palvelu oikein Oulussa natsannut. Tosin en moiti sitä huoltopuolta. Voiko vikakoodeja katsoa mitenkään itse?
"omena"
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja "omena" »

Itse itselle vastaten..opettele m...ti käyttään tuota SEARCH-toimintoa niin löytyy paljonkin aiheesta. :smile:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Muistaakseni enempikin ollut kosketushäiriöitä penkkien airbagien liittimissä.Ja tuo airbagin vikavalo tosiaan jäävä muistiin,ennenkuin se liikkeen toimesta nollataan.
Nämä tiedot siis täältä forumista opittua,joten ei 100%faktaa.

E: Ehit sitten ite ensin :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: TJT on 2004-06-06 18:50 ]</font>
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

iskiköhän mulle sit sama vika... ropasin kyl vänkärin puolella niiden johtonippujen kimpussa eilen ja viikonloppuna. kulkeeko airbägin johtoja siellä? läksin äsken apteekkiin ni sytty normaalisti toi valo sammu hetkeks sit jäi palamaan. taitaa olla melko yleinen vika?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Vastaa Viestiin