On 2004-06-03 11:23, Realsanta wrote:
se ei ole sentään 1.6 kaasarikone niin kui jollakin jätän nimen mainitsematta.....
Kannattais varmaan laittaa joku alaraja tuolle moottorin tilavuudelle, ettei kaikenmaailman romuilla tulla pilaamaan opelistien mainetta. Eikö 2.0 ois sellanen sopiva? Eihän sitä pienemmillä koneilla pääse edes paikalle ajoissa! Ja millään laittamattomalla pelillä on turha edes yrittää saapua, niitä ei päästetä portista sisälle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Blue on 2004-06-03 23:16 ]</font>
Perskeles, JiiPee heti hilaamas rajaa kolmeen litraan kun omistaa vähän (vain vähän) isommalla koneella varustetun Oomenan.
Minä ehdotan että kaikkien Opelien omistajien, joiden auton mittarilukema ei oo yltäny vielä viralliseen 300 000 km:n "sisäänajo suoritettu" -lukemaan ei tarvi vaivautua paikalle! Ajakaa ensin autonne kunnolla sisälle !
Ootkohan JiiPee erehtyny autosta kun en mä ny oikeen useen Sjoella parkkeeraa
Astramaanille..Elikkä tulitsä sillä viininpunaasella äffä Astralla vastaan vai?
Kävikö kukaan eilen Haku Päällä "nitrofestareilla"? Ristus jos siitä ois viä pitäny maksaa, että pääsee torilla sinne Suksee-telttaan, ni oisin vetäny itteni kyllä jojoon! Keski-ikä oli nimittäin lähempänä hautakiveä kuin lastenteko suunnitelmia..Onneks oltiin kaverin kans V.I.P ja juotiin ilmasta kaljaa
patrick:tulin kyllä joo,,pientä etuhelmaa..
kerran olen käyny pikaisesti hakupäällä systeemeil,mut ei mitää toki maksettu..pitkän jussin pihas oli ainaki jotku löytäny toisensa..puuta vasten,hyi vanahat ihmiset..
Kiitokset täältäkin paikalle saapuneille porukkaa oli ihan kivasti, reilu 20kpl Opeleita. Sää tosin hieman vähensi mielenkiintoa ja porukka lähti yllättävän nopeasti kotiin.