Calibra-sivu
Ite voisin graffat ja ulkoasun ylipäätään säätää sivuille mutta ei aika riitä ylläpitämiseen... ja mistä saadaan tila sivuille? www.fallen.t2u.com tuossa on mun omat sivut...
Eli äkkiä saisin ton tyyliset sivut kyhättyä(siis rakenteeltaan) mut sitten on tosiaan tuo ylläpito?? miten se hoidetaan... pitäs olla sit vaikka useempia immeisiä joilla on aikaa päivitellä...ja heillä kaikilla ois oikeudet sivujen säätämiseen.. ni ei kaatus yhen harteille...
Autojen tietojen lisäämisen ja päivittämisen vois hoitaa vaikka valmiilla "lomakemaisella" sähköpostin pohjalla jonka vois sit lähettää ylläpitäjien mailiin tms ja joku kävis nakkaan sen sivuille...
Sitäkin mietin et jos aluksi pistäs vaan yleisiä juttuja sinne(Ideasta, mallin historiaa, kattava linkkiluettelo ja tietenki "jäsenten" autoja) sekä sitten myöhemmin ku muut pelaa ni kaiken maailman niksejä jne. ja sit mietin että onko sinne turha tehä oma foorumi koska tämä foorumi toimii mielestäni aivan loistavasti. Jos sais ocf:n sivujen ylläpidolta tukea asiaan silleen et sais tänne vaikka oman keskustelualueen. samalla voisi näiden ocf:n sivujen käyttö lisääntuä jos ihmiset sitäkautta tänne eksyisivät myös(ja toisinpäin). Mutta lähinnä se etä ku talkoolla ruupee väsään ja kellään tunnu niin aikaa olevan et hommalle omistautus ni ei haukkais turhan isoa palaa kerralla vaan pikkuhiljaa kasais sen sivuston?sisältöä varmasti kertyy kuitenki niin paljo etttä kerralla nettiin lyöminen sellasenaan teetttää työtä...
Ulkoasun voisin täs jokuilta vääntää... pistäkää vaikka tyylikkäitä calibrojenne kuvia JOITA ON OIKEUS KÄYTTÄÄ layoutissa
ni kattoo mitäs sitä sais aikaan..ja kelpuutatteko ehotuken sitte 
<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2004-05-30 23:10 ]</font>
Eli äkkiä saisin ton tyyliset sivut kyhättyä(siis rakenteeltaan) mut sitten on tosiaan tuo ylläpito?? miten se hoidetaan... pitäs olla sit vaikka useempia immeisiä joilla on aikaa päivitellä...ja heillä kaikilla ois oikeudet sivujen säätämiseen.. ni ei kaatus yhen harteille...
Autojen tietojen lisäämisen ja päivittämisen vois hoitaa vaikka valmiilla "lomakemaisella" sähköpostin pohjalla jonka vois sit lähettää ylläpitäjien mailiin tms ja joku kävis nakkaan sen sivuille...
Sitäkin mietin et jos aluksi pistäs vaan yleisiä juttuja sinne(Ideasta, mallin historiaa, kattava linkkiluettelo ja tietenki "jäsenten" autoja) sekä sitten myöhemmin ku muut pelaa ni kaiken maailman niksejä jne. ja sit mietin että onko sinne turha tehä oma foorumi koska tämä foorumi toimii mielestäni aivan loistavasti. Jos sais ocf:n sivujen ylläpidolta tukea asiaan silleen et sais tänne vaikka oman keskustelualueen. samalla voisi näiden ocf:n sivujen käyttö lisääntuä jos ihmiset sitäkautta tänne eksyisivät myös(ja toisinpäin). Mutta lähinnä se etä ku talkoolla ruupee väsään ja kellään tunnu niin aikaa olevan et hommalle omistautus ni ei haukkais turhan isoa palaa kerralla vaan pikkuhiljaa kasais sen sivuston?sisältöä varmasti kertyy kuitenki niin paljo etttä kerralla nettiin lyöminen sellasenaan teetttää työtä...
Ulkoasun voisin täs jokuilta vääntää... pistäkää vaikka tyylikkäitä calibrojenne kuvia JOITA ON OIKEUS KÄYTTÄÄ layoutissa

<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2004-05-30 23:10 ]</font>
joo tosiaan jos ne sivut joskus valmistuu niin kannattais lähteä jostain simppelistä liikkeelle ja sitten pikku hiljaa kehittää sivustoa
ja tuo foorumin koko vois olla aika minimaalinen kun kumminkin on tää ocf
niin tuo nimikin vois olla joku hillitty ja se olisi tietty hienoa jos ocf:n puolesta tulisi jotain apua ja yhteistyötä
mutta nämähän nyt on taas mun hulluja ajatuksiani
mutta kertokaa nyt ideoita/toivomuksia ettei tää taas jää vaan puheeks...
ja tuo foorumin koko vois olla aika minimaalinen kun kumminkin on tää ocf
niin tuo nimikin vois olla joku hillitty ja se olisi tietty hienoa jos ocf:n puolesta tulisi jotain apua ja yhteistyötä
mutta nämähän nyt on taas mun hulluja ajatuksiani
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
-
juzatheman
- 'Senator'

no itse voisin olla osallisena ylläpitoon, olen mm. työkseni tehnyt yrityksille webbisivuja jne.
Mutta toi palvelin mihin noi sijottaa niin esim. http://www.int2000.fi saa ihan kohtuu hintaan webbitilaa+domainin vuodeksi.
No oma kalle on suht. orkkis kunnossa vielä (madallattu ja vanteet ulkoisesti), ja tos 20 päivä tätä kuuta on jo ainakin korisarja asennettu, että siitä sais sillon ainakin, mutta eiköhän noita ole..
Ja fallen btw. tutustuttiinkin jo irc-galleriassa

<font size=-1>[ This Message was edited by: datzka on 2004-06-02 00:06 ]</font>
Mutta toi palvelin mihin noi sijottaa niin esim. http://www.int2000.fi saa ihan kohtuu hintaan webbitilaa+domainin vuodeksi.
No oma kalle on suht. orkkis kunnossa vielä (madallattu ja vanteet ulkoisesti), ja tos 20 päivä tätä kuuta on jo ainakin korisarja asennettu, että siitä sais sillon ainakin, mutta eiköhän noita ole..
Ja fallen btw. tutustuttiinkin jo irc-galleriassa

<font size=-1>[ This Message was edited by: datzka on 2004-06-02 00:06 ]</font>
jepjep.. eli jonkunnäköset sivupohjat sain väsättyä.. en tiiä tuliko liian raakat tai jotain.. ja kiitoksia Hannulle kuvasta
tällasta sain täs aikaan ku ei oikeen uni maistunut meinaa pitää vaan hieman kiirettä etten juuri kerkee päivittämään.. mutta jos sen servutilan hommaa ni sinnehhän voi sitten tietyt henkilöt päivitellä tietoja...
Sitten joku jolla enemmän leikkaa niin vois kirjotella noihin Calibra ja vinkit ja niksit osioihin kaikennäköstä kivaa..ja tietty muuallekkin
sivut on aivan tyhjiä vielä ja niin..noh.. minun auto tuolla on tollasena pikaesimerkkiä tuolle miten esim voisi autot esitellä.. ja tietty tuonne voisi liittää tarinaa jne lisäksi ken jaksaa ja haluaa omasta autostaan enemmän kertoa...
tällasta sain täs aikaan ku ei oikeen uni maistunut meinaa pitää vaan hieman kiirettä etten juuri kerkee päivittämään.. mutta jos sen servutilan hommaa ni sinnehhän voi sitten tietyt henkilöt päivitellä tietoja...
Sitten joku jolla enemmän leikkaa niin vois kirjotella noihin Calibra ja vinkit ja niksit osioihin kaikennäköstä kivaa..ja tietty muuallekkin
sivut on aivan tyhjiä vielä ja niin..noh.. minun auto tuolla on tollasena pikaesimerkkiä tuolle miten esim voisi autot esitellä.. ja tietty tuonne voisi liittää tarinaa jne lisäksi ken jaksaa ja haluaa omasta autostaan enemmän kertoa...
-
juzatheman
- 'Senator'

On 2004-06-02 02:10, Fallen wrote:
jepjep.. eli jonkunnäköset sivupohjat sain väsättyä.. en tiiä tuliko liian raakat tai jotain.. ja kiitoksia Hannulle kuvasta![]()
sivut on aivan tyhjiä vielä ja niin..noh.. minun auto tuolla on tollasena pikaesimerkkiä tuolle miten esim voisi autot esitellä.. ja tietty tuonne voisi liittää tarinaa jne lisäksi ken jaksaa ja haluaa omasta autostaan enemmän kertoa...![]()
aikasta hyvältä näyttää!!
no nyt ei saa nauraa
eka nimi mikä tuli mun tyhjästä päästäni olis Calibra Division
tosiaan oli ulkoasu tosi hieno ja noihin projekteihin tulis ainakin mun calle tossa loppu kesästä ja suunnittelin että kuvia tulis ekaks korin ehostamisesta ja maalaamisesta sitte tulee jotain vaatimatonta pellin alle
mulla olis ainakin loppupäivistä aina aikaa jotain pientä väsätä
tosiaan oli ulkoasu tosi hieno ja noihin projekteihin tulis ainakin mun calle tossa loppu kesästä ja suunnittelin että kuvia tulis ekaks korin ehostamisesta ja maalaamisesta sitte tulee jotain vaatimatonta pellin alle
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
tuolta Eesin calibraclubiltahan saa hyvin sen lontoon murteella, kun joku jaksaa vielä suomennella ja ilmaista asiat omin sanoin.
http://www.calibraclub.ee
http://www.calibraclub.ee
Heittäisin mielipidettä tuosta sivun layoutista, selaimen ikkunassa on joka puolella kymmeniä senttejä tyhjää tilaa ja sitten tuollainen pieni postikorttia pienempi alue keskellä jossa pitää scrollata sentin levyistä tekstipalstaa... eli tuo kaipaisi pientä kehitystä. Näyttää aika hölmöltä esimerkiksi tällä 21" näytöllä tuollainen pieni aktiivinen alue jossa tyhjää joka puolella. Kehoittaisin tekemään sivustosta ikkunan koon mukaan skaalautuvan ehdottomasti.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70