Ilma iskareiden kytkentäkaaviota?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
reksona 2.2i
'Agila'

Viesti Kirjoittaja reksona 2.2i »

Morjensta vaan kaikille.

Ostin itselleni (emäntä ajaa tolla Octavialla) käyttöpirssiksi tuollaisen -85 mallisen reksonan. Värkki on varustettu Monroen ilma iskareilla jotka ei mun mielestä toimi oikein. Nimittäin aina kun virran laittaa päälle kompura pumppaa perän aivan ylös, siis aivan tappiin. Eikö näissä kuitenkin pitäisi olla jonkunlainen mahdollisuus säätää itse haluttu kovuus / perän korkeus? Eli minkälainen katkaisija tähän systeemiin kuuluu ja olisikohan kellään kytkentäkaaviota koko järjestelmälle?

t: Jupe

<font size=-1>[ This Message was edited by: reksona 2.2i on 2004-06-01 12:58 ]</font>
samppi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja samppi »

Onkohan siinä samantyylin systeemi kuin omegassa elikkä siellä perässä jonkin sortin kuormantunnistus potikka ... Vilkaseppas sieltä että ei ole välitanko irti.
reksona 2.2i
'Agila'

Joo, tuo täytyy tarkastaa. Onko muuten Omegassa minkälainen katkaija kojelaudassa? Siis tavallinen keinukytkin tyyliin kompura on/off vai kolme asentoinen katkaisija tyyliin ylös/off/lasku? Vai onko näissä alunperinkään mahdollisuutta vähentää painetta kabiinin puolelta?
Jupe

Opel Rekord 2.2i -85
Buick Skylark 2D HT Sport Coupe -64
Skoda Octavia Combi 1.8 20V -99
McLeod
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja McLeod »

Reksan korkeuteen ei pysty itse mistään vaikuttamaan, ei siis säätö namiskaa. Pohjassa on sellainen vipu hässäkkä, josta toinen pää suht herkästi irtoaa, jonka jälkeen perä ylhäällä.
reksona 2.2i
'Agila'

Haa... kiitos tästä! Toisin sanoen meikä pääsee sähkötöihin. Mulla on nimittäin kojelaudassa katkaisija joka on kytketty kompuraan. Taidan purkaa kojelaudan alaosan, tai siis ilmeisesti on purettava koko kojelauta että saa samalla laitettua stereot kunnolla ja käytyä kaikki kytkennät läpi. Mukavaa hommaa näin "aurinkoisina ja vähä sateisina" iltoina tehtäväksi...

Opel Rekord 2.2i -85
Buick Skylark 2D HT Sport Coupe -64
Skoda Octavia Combi 1.8 20V -99

<font size=-1>[ This Message was edited by: reksona 2.2i on 2004-06-01 13:39 ]</font>
Vastaa Viestiin