Opelin moottoreiden räjäytyskuva
Käyppä katsomassa sellaisella sivulla kuin http://www.alfamer.fi/ sieltä löytyy autojen korjausoppaita tai sitten kirjastossa lainaamassa kyseinen opusOn 2002-03-20 14:44, Aapo wrote:
Mistähän sais jonkilaisen manuskan Vectran moottorista, sellanen kuvitettu missä on käsitelty kokonaisvaltaisesti moottori ja voimansiirto ym.
Sais paremman käsityksen motista ja siitä mitä sille vois tehdä..ja tää olis kiva olla
jossain muussa muodossa kuin kirjana..
Ei valittettavista alfamer:lä ainakaa löydy mun tietääkseni. Itse olen kyllä törmännyt multimedia versioon, mutta se oli paikallisessa PP-autossa, eli valtuutettu opel myyjä/huoltoOn 2002-03-20 14:56, Aapo wrote:
Juu, löyty jokin mutta kun tarkoitus oli että jos olis ruudulta luettava malli.
No, jossei ole niin ostamaan täytyy lähteä sitten toki
-Aapo
Minulla on Haynesin englanninkielinen Vectra-A manuaali pdf-tiedostoina, mutten tekijänoikeussyistä uskalla laittaa sitä nettiin... 
Tuo oli myynnissä netissä aikaisemmin ihan virallisesti sähköisessä muodossa johon piti ostaa koodin purkukoodi, mutta koska tuon purkukoodin selvillesaamiseen oli myös tehty, lopulta noiden sähköisten myynti on ilmeisesti lopetettu, koska saitti on kadonnut. Ja kyseessä on n. 8 MB paketti, joten en rupea mailissakaan lähettelemään. Eikä siinä sitäpaitsi ole edes noita kaivattuja räjäytyskuvia.
Tuo oli myynnissä netissä aikaisemmin ihan virallisesti sähköisessä muodossa johon piti ostaa koodin purkukoodi, mutta koska tuon purkukoodin selvillesaamiseen oli myös tehty, lopulta noiden sähköisten myynti on ilmeisesti lopetettu, koska saitti on kadonnut. Ja kyseessä on n. 8 MB paketti, joten en rupea mailissakaan lähettelemään. Eikä siinä sitäpaitsi ole edes noita kaivattuja räjäytyskuvia.