Kalvot pois ikkunoista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
ekto+
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ekto+ »

Miten lähtee? -Ei vissiin pelkästään repimällä. Ja puukolla tulee naarmuja ja kirveellä sirpaleita.. Ja lähteekö liimat millä tärpätillä..

Searchilla en löytänyt tai sit en osannut laittaa oikeeta hakusanaa..
Lurttinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Kyl ne repimällä saattaa lähteä, mut liimat jää lasiin. Tiukassa ovat ainakin ja ehkä puukolla voi avittaa hieman.

Liimat saa pois asetoonilla ja isopropanolilla.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Itse kun irroitin takalasin kalvon niin revin kuumailma puhaltimen avulla vähän lämmittäen kalvon pois ja liimat hankasin saippua vedellä pois.
ekto+
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ekto+ »

kiitoksia vastauksista :smile: Eiköhän näillä jo pääse alkuun
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

ite oon repiny kalvot kolmesti irti(enää en revi, koska ei tule mitä repiä :smile: ) autostani ja kertaakaan ei ole jäänyt mitään liimoja vaikka olen ottanut ne ihan "kuiviltaan". eli en käyttänyt mitään kikkoja vaan repäsin irti!
Anakonda
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Anakonda »

Lämmittämällä ja varovasti vetämällä lähtee ja loput liimat voi irroittaa vaikka tärpätillä!
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

On 2004-05-23 21:55, Tume22 wrote:
ite oon repiny kalvot kolmesti irti(enää en revi, koska ei tule mitä repiä :smile: ) autostani ja kertaakaan ei ole jäänyt mitään liimoja vaikka olen ottanut ne ihan "kuiviltaan". eli en käyttänyt mitään kikkoja vaan repäsin irti!
Ihan uteliaisuuttani kysyn, <i>miksi</i> olet joutunut repimään niitä peräti kolmesti irti??
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Enliz
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Onko mahdollisesti ollu etusivu ikkunoissa? =)
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Kannattaa olla aika varovainen ton lämmittämisen kanssa, meinaa näinkin voi käydä kun lämmittää: http://froz.users.daug.net/kuvat/Untitled.jpg
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

On 2004-05-25 00:31, Lazi wrote:
Kannattaa olla aika varovainen ton lämmittämisen kanssa, meinaa näinkin voi käydä kun lämmittää: http://froz.users.daug.net/kuvat/Untitled.jpg
liika on aina liikaa :lol:
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

On 2004-05-25 00:31, Lazi wrote:
Auts!!! Tuo mahtoi ottaa pattiin hiukan... Tosin itselle kävi aikoinaan Vecun takalasin kanssa sama härdelli...ja otti se aivoon ihan oikeasti... :grin: :grin: :grin:
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

[/quote]

Ihan uteliaisuuttani kysyn, <i>miksi</i> olet joutunut repimään niitä peräti kolmesti irti??

[/quote]

Heh :smile: siksi oon joutunu repimään kun ensimmäiset tummenukset oli liian tummat (25%), ne oli pelkissä takasivulaseissa(real thönink):) sitten toiset kalvot oli 40% kaikki lasit paitsi tuulilasi! = vahingossa talvella raappasin jäitä etulaseista sisäpuolelta liian lujasti, ja nehä repes joten piti otta kokonaan poies:) ja kolmas kerta oli kun irrotin takasivulaseista nuo 40% irti koska ne loi sellasen "amisluukin" kun ei ollu etulaseissa.

enää ei ole muualla kun takalasissa 40%, ja on muuten aika ovelanäkönen kun takaa näyttää että lasit on mustat mutta sivulle tulee niin eipä ookkaan kun silleen hämysti hämärät :smile: