On 2004-05-24 14:25, AtB wrote:
Millaisia ooppeleita hämeenlinnan miiteissä on yleensä pyörinyt? Kehtaako sitä tulla ihan laittamattomalla mukaan edes? On nimittäin "hieman" vaiheessa laittamiset tuossa omassa tosiaan...
kyllä kehtaa tulla
Niin, ei siinä kai saa kuin armottoman halun laittaa omaansa kuntoon kun näkee laitettuja No ei, kai sitä voi koittaa ehtiä mukaan jos saan laitettua edes matot paikoilleen, on vähän kesken vieläkin penkkien laitto
Tämän viikon lauantai ei kyllä minulle sovi, on ylppärit ja jos ehtisin niin tuskin olen ihan ajokunnossa.. Mutta ensiviikolla kävisi kyllä lauantaikin...
On 2004-05-25 08:43, AtB wrote:
Tämän viikon lauantai ei kyllä minulle sovi, on ylppärit ja jos ehtisin niin tuskin olen ihan ajokunnossa.. Mutta ensiviikolla kävisi kyllä lauantaikin...
On 2004-05-25 08:43, AtB wrote:
onko muuten ketään lähdössä manse cruisingiin tampereelle 4.6:tta?? jos on niin voishan sinne mennä porukalla,mä oon ainakin menossa toijalan abc:n kautta jos vaikka sieltä tulis toijalan porukkaa "letkaan"
jaa niinku eurocruisingiin vai? olbe on kai menossa sinne vaikka oonkin koittanu houkutella sitä mukaan tampereelle kattoon mikä meno siellä on... oon aatellu mennä vasta seuraavaks eurocruisigiin jos ei oo mitään muuta sillon
On 2004-05-27 06:47, OCF-0032 wrote:
jaa niinku eurocruisingiin vai? olbe on kai menossa sinne vaikka oonkin koittanu houkutella sitä mukaan tampereelle kattoon mikä meno siellä on... oon aatellu mennä vasta seuraavaks eurocruisigiin jos ei oo mitään muuta sillon
tai jos kaikki suunnitelmat menee putkeen niin meikäläinen on ruotsissa perjantaina