vähä off topic mut kävikö kukaan sunnuntaina apparalla? eikös siellä ollu bmw ratapäivät? ite poikkesin lauantaina glamourissa mut ei siellä paljoa porukkaa ollu,en kylläkään ollu omalla kaverin kans poikettiin vaan äkkiä ku oli "vähä" krapulan poikasta...
On 2004-05-24 00:17, ocf-32 wrote:
vähä off topic mut kävikö kukaan sunnuntaina apparalla? eikös siellä ollu bmw ratapäivät? ite poikkesin lauantaina glamourissa mut ei siellä paljoa porukkaa ollu,en kylläkään ollu omalla kaverin kans poikettiin vaan äkkiä ku oli "vähä" krapulan poikasta...
Uskaltaisikohan sitä yksi ujo ja uusi ocf:n jäsen paikalle seuraavaan miittiin...
Tosin en tiedä kehtaako tuolla ascolla lähteä mihinkään teidän hienojen autojen keskelle, se on ihan kesken vielä
On 2004-05-24 12:38, AtB wrote:
Kai hämeenlinnan alueella on muitakin naispuoleisia jäseniä? Tosin onhan näissä autohommissa totuttu miesten keskellä olemaan mutta silti
ei ihan tarkkaa tietoa ole mutta vuodenvaihteessa ei ainakaan ollut "varsinaisia" naisjäseniä.
mutta sehän on hyvä että tilanne on korjaantunut
mun mielestä kyllä kannatas pitää viikonloppuisin noita miittejä. vois olla että olis enemmän porukkaa paikalla, itsekin olen 3.6 iltavuorossa ja ei sit taaskaan pääse
Calibra 2.0 16v. Astra 1.8 16v. Kadett gsi cabrio, kadett 1.6. Ja muutama märssy
On 2004-05-24 13:41, haapio wrote:
mun mielestä kyllä kannatas pitää viikonloppuisin noita miittejä. vois olla että olis enemmän porukkaa paikalla, itsekin olen 3.6 iltavuorossa ja ei sit taaskaan pääse
se on tosiaan vähän hankala juttu löytää kaikille sopivaa päivää
tapahtumia kun tuppaa oleen viikonloput täynnä joissa väki käy...
ihan totta kyllä vähä harmittaa kun noi viikolla pidettävät miittinkit jää multakin aina väliin (yötyö) mutta toisaalta viikonloppusin on ahvenistolla tapahtumia kesäaikaan niin paljon että ne vetää varmaan enemmän porukkaa kun työt ilta aikaan viikolla eli lyhyesti kaikille sopivaa aikaa on vaikea löytää.voishan joku viikonloppu pitää miittinkin olis kiva kattella onko autoihin tullu uusia virityksiä..
Millaisia ooppeleita hämeenlinnan miiteissä on yleensä pyörinyt? Kehtaako sitä tulla ihan laittamattomalla mukaan edes? On nimittäin "hieman" vaiheessa laittamiset tuossa omassa tosiaan...
On 2004-05-24 14:25, AtB wrote:
Millaisia ooppeleita hämeenlinnan miiteissä on yleensä pyörinyt? Kehtaako sitä tulla ihan laittamattomalla mukaan edes? On nimittäin "hieman" vaiheessa laittamiset tuossa omassa tosiaan...