Opel Calibra 2.0 16v -91
Minkäs takia pitäis vaihtaa kone? Tuohon on helppo löytää osat halvalla ja korjaaminen muutenkin helppoa ja halpaa. Vähä ruokainenkin kaikenlisäksi.On 2004-05-10 20:45, datzka wrote:
eii.. vaiha toi kone nyt ennenku alat tunaamaan, ja toi lintulauta pois.
Onko auton ulkonäön aina viitattava tehoihin? Eikö auto voi vaan olla sporttinen vaikka tehoja niin hirveesti olisikaan?
Eihän toi mihkään mee mut muuten on pirun hyvä ja pommin varma pata,mulla on takana 40 000 huoletonta kilsaa mitä nyt öljyjä,hihnoja,suodattimia ja tulpat tullu vaihdettua.Toisin kun edellisessä autossani rs-turbo eskossa,kyllähän se kulki ihan kivasti,sillon kun suostu pelaamaan...rahaa upposi auton tekniikan korjauksiin ihan liikaa ja osia ei löytynyt muutakun alkuperäistä fordin kautta tilaamalla ja hinnathan oli aina kerrottu piillä
tavallisen eskon osiin verrattuna.Tästä johtuen onkin hieman *askan maku jäänyt suuhun noiden turbo autojen saralla.Olis se turbo calsu silti kiva jos kukkaro kestäis ajella sellasella,meikäläisen tuurilla just mun kohalle osuis se yksilö mistä paukkuis jakolaatikko,turbo,kansi yms.
joo eli sehän ns. tuningin alkup. idea ja nykyinenkin "perusta" pitäs olla. Mutta toki tuunatkoon kukin mitkä lystää vain minun mielipide 
Tosin näyttää olevan uusin suuntaus kylläkin, että 1.3 golffeista jne. tehdään hirveitä hiilikuitu-laitteita ja kuppipenkit jne. samaa gategoriaa..
edelleen, minun mielipide vain
Tosin näyttää olevan uusin suuntaus kylläkin, että 1.3 golffeista jne. tehdään hirveitä hiilikuitu-laitteita ja kuppipenkit jne. samaa gategoriaa..
edelleen, minun mielipide vain
Eiköhän calibralla nyt ton 10sek.alle pääse...just ja just.Ei mun rahat ainakaan piisaa pitää kahta autoa ja viritellälaitella vielä toista samalla,köyhän pitää karsia jostain...tässä tapauksessa tehoista.Niin ja jos sitä rahaa olis niin ei se virittelyn kohde olisi 13v vanha calibra.On 2004-05-11 15:34, Conaa.B. wrote:
Mun mielipide taas on se et jos auto näyttää ku se paikallaa jo menis 200 ni kyllä sen pitää VÄHINTÄÄN ALLE 10sekkaa 0-100 mennä!! SIIS VÄHINTÄÄN!
Ja jos on jonkumoinen turbo peli, mitkä ei niin varmoja pelejä oo ni kannattaa olla joku kippo millä ajella oikeen auton korjaus ajat..

Calibra c20ne -91
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tunari-82 on 2004-05-11 20:40 ]</font>
Auto tuli purettua ja vietyä maalarille.Siinä samalla sovittelin saksasta tilaamiani helma levikkeitä paikalleen,mutta eivät oikein meinanneet istua,joten delekoin niiden sovittamisen maalarille.Huomenna pitäs käydä kattoos millä mallilla auto on ja pistän sit lisää kuvia kun saan sen kasaan.Tommis billettikin siinä samalla lähti luukun päältä pysyvästi ja ainakin nyt toistaiseksi ajellaan ilman mitään taka spoikkaa.
Hain auton maalarilta ja se alkaa olla pikkuhiljaa kasassa,niinhän siinä kävi ettei niitä helmoja oltu laitettu kiinni joten jouduin laittaa ne itse...sikfleksit jäi sinne kuivumaan ja huomenna saa mennä jännityksellä kattoon mikä on lopputulos.Oli melko hankalat asentaa koska reunat meinas vedellä aika kovasti.
-
astramaani
- 'Diplomat'

calibra on hieno..siipi on kyl aika korkee mut hiano on sekin.kone huone ei vain ole suhtees auton ulkonäön kans,vaik ite haaveilenki just tota konetta omaan kummilankaan..olen sitä mieltä et calibralle ei kannata tehdä mitää,no vanteet ym pientä,tai sit just noin..ku niitä näkee pelkkä,helevetin moonen takasiipi ym..
-
astramaani
- 'Diplomat'

calibra on hieno..siipi on kyl aika korkee mut hiano on sekin.kone huone ei vain ole suhtees auton ulkonäön kans,vaik ite haaveilenki just tota konetta omaan kummilankaan..olen sitä mieltä et calibralle ei kannata tehdä mitää,no vanteet ym pientä,tai sit just noin..ku niitä näkee pelkkä,helevetin moonen takasiipi ym..