Uudet iskarit Astraan, kusetetaanko minua hinnassa?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Astrukka
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Astrukka »

Moro vaan kaikille! Tässä tällainen amatöörimainen hintakysely, joka periaatteessa ratkeaisi myös tekemällä laajemman kilpailutuksen alan liikkeissä, mutta vaatisi paljon aikaa.

Olen vaihdattamassa Monroe Reflex-iskarit (kaikki 4 kpl) Astra F-mallin farkkuun ja hinnaksi minulle tarjottiin liikkeessä 350 euroa asennettuna ja ohjauskulmat tarkistettuna. Maksaako se tosiaan noin paljon vai huijataanko tässä nyt hyväuskoista?
Vilkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vilkkis »

A-Vectra -93 Kaikki iskarit maksoi 311 € Tampereella VM-Autohuollossa.

Samaa merkkiä olevat. Ei säätöä.

Etuiskarin vaihtotyö 20 €/kpl
Takaiskarin vaihtotyö 15 €/kpl

Etuiskari 76,50 €/kpl
Takaiskari 44 €/kpl

Ja vaihtopäivä oli 2.6.2003

<font size=-1>[ This Message was edited by: Vilkkis on 2004-05-10 16:22 ]</font>
Astrukka
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Astrukka »

Kiitos tarkoista hintatiedoista. Täytyy vielä koettaa saada hintaa alaspäin. Tuohon tulee nyt päälle joku Monroen kampanjan 75 euron etuseteli, mutta kyllä se selvä raha kuitenkin lohduttaisi paremmin.

Onko kellään tietoja pääkaupunkiseudun hinnoista?
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Tuskin sinua kusetetaan. Esim. omaan a mallin omppuun pelkät etuiskarit maksoivat jo liki 80 €/kpl, takaiskarit siinä 40 €/kpl nurkilla. Eli pelkät iskarit maksavat jo 240 €. Sehän on yleisesti tunnettua, että liikkeet veloittavat aika suolaisia hintoja kaikista töistä mitä tekevät...
Ceeray
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ceeray »

Halvalla pääsette.. Bertonen eteen halvin palikka 140€ kpl, taakse 80€. + työt tietty
BanaaniSorsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa »

On 2004-05-10 16:11, Astrukka wrote:
Moro vaan kaikille! Tässä tällainen amatöörimainen hintakysely, joka periaatteessa ratkeaisi myös tekemällä laajemman kilpailutuksen alan liikkeissä, mutta vaatisi paljon aikaa.

Olen vaihdattamassa Monroe Reflex-iskarit (kaikki 4 kpl) Astra F-mallin farkkuun ja hinnaksi minulle tarjottiin liikkeessä 350 euroa asennettuna ja ohjauskulmat tarkistettuna. Maksaako se tosiaan noin paljon vai huijataanko tässä nyt hyväuskoista?
En tiedä paljonko Monroet F-astraan maksaa mutta halvat iskarit saa taakse 30-40e kappale farkussa ja eteen 40-50e kappale. Jos otetaan että nuo maksais ~170e yhteensä ja siihen 50e suuntaus ja lopuksi työt oisko pari tuntia töitä laskien 50e/tunti niin aika lähelle menee siis ihan perus halppis-iskareilla :razz:
Ei siis mielestäni hirveä hinta.
Shade_z
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Shade_z »

suuntauksesta huutavat 65€ ..
Ööppeli sen olla pitää :D
Vastaa Viestiin