Moro vaan kaikille! Tässä tällainen amatöörimainen hintakysely, joka periaatteessa ratkeaisi myös tekemällä laajemman kilpailutuksen alan liikkeissä, mutta vaatisi paljon aikaa.
Olen vaihdattamassa Monroe Reflex-iskarit (kaikki 4 kpl) Astra F-mallin farkkuun ja hinnaksi minulle tarjottiin liikkeessä 350 euroa asennettuna ja ohjauskulmat tarkistettuna. Maksaako se tosiaan noin paljon vai huijataanko tässä nyt hyväuskoista?
Uudet iskarit Astraan, kusetetaanko minua hinnassa?
A-Vectra -93 Kaikki iskarit maksoi 311 € Tampereella VM-Autohuollossa.
Samaa merkkiä olevat. Ei säätöä.
Etuiskarin vaihtotyö 20 €/kpl
Takaiskarin vaihtotyö 15 €/kpl
Etuiskari 76,50 €/kpl
Takaiskari 44 €/kpl
Ja vaihtopäivä oli 2.6.2003
<font size=-1>[ This Message was edited by: Vilkkis on 2004-05-10 16:22 ]</font>
Samaa merkkiä olevat. Ei säätöä.
Etuiskarin vaihtotyö 20 €/kpl
Takaiskarin vaihtotyö 15 €/kpl
Etuiskari 76,50 €/kpl
Takaiskari 44 €/kpl
Ja vaihtopäivä oli 2.6.2003
<font size=-1>[ This Message was edited by: Vilkkis on 2004-05-10 16:22 ]</font>
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

En tiedä paljonko Monroet F-astraan maksaa mutta halvat iskarit saa taakse 30-40e kappale farkussa ja eteen 40-50e kappale. Jos otetaan että nuo maksais ~170e yhteensä ja siihen 50e suuntaus ja lopuksi työt oisko pari tuntia töitä laskien 50e/tunti niin aika lähelle menee siis ihan perus halppis-iskareillaOn 2004-05-10 16:11, Astrukka wrote:
Moro vaan kaikille! Tässä tällainen amatöörimainen hintakysely, joka periaatteessa ratkeaisi myös tekemällä laajemman kilpailutuksen alan liikkeissä, mutta vaatisi paljon aikaa.
Olen vaihdattamassa Monroe Reflex-iskarit (kaikki 4 kpl) Astra F-mallin farkkuun ja hinnaksi minulle tarjottiin liikkeessä 350 euroa asennettuna ja ohjauskulmat tarkistettuna. Maksaako se tosiaan noin paljon vai huijataanko tässä nyt hyväuskoista?
Ei siis mielestäni hirveä hinta.