Miten muut ovat toteuttaneet C-Ascon hattuhyllyn. Eihän siihen pellin ja kovalevy väliin jää kuin joku 5cm. Ite aloin sovittamaan erillissarjan bassoa niin oli pitänyt tehdä noin 5cm. koroke renkaat. joten ei muutako kovalevy pois ja 22mm vaneristaa uutta hylly sahaamaan, pitihän se käydä päällystämässä verhoiluliikkeessä. ja nyt ei rämise ja on jämy.
Mikko K.
C-Ascon Hattuhylly
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Itelläkin on tuo keskus lukko ja hälytin hankintalistalla seuraavana. Kun tuonne ascoon on niin helppo mennä sisälle. Pitäsi vaan löytää sopiva, kun ei kehtaa ostaa bilteman vehkeitä, ei kait niissä mitään vikaa ole, mutta ne näytti vähän kuppasilta. Onko sulla muuten 4 vai 2 ovinen. Eli tarvit sellasen keskuslukko systeemin jossa on kaukosäädin niihin lukkoihin ja sen sitten kytket hälyyn
Mikko K.
Mikko K.
................................
BMW E46 -02
BMW E46 -02
juu...elikkä asseri on 2-ovinen.selvitin äsken sen että ei tuota häläriä voi edes laittaa mun autoon ku pitää olla vakiona ajonesto.ei muuta ku häläri myyntiin ja uutta tilalle.sen täytyis olla suht halpa ku oon köyhä opiskelia poika ja hälärit pakko laittaa ku mun autoon mentiin viime viikolla ja jälki oli niin rumaa etten halua omassa autossa enää vastaavaa nähä...
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Yritän saada kuvan siitä turvavyön läpiviennistä, se onnistu 110%:sesti. Sahasin reijät ja reijistä tein urat ulkolaitaan asti että saa turvavyön ujutettua, Sitten kun se oli päällystetty niin tein puukolla viillon siihen kankaaseen, ja lopuksi laiton ne alkuperäiset muovisuojukset siihen aukon ympärille. Kangas oli sellaista mitä jotkut käyttää päällystäessään subi-Boksin. Eli ei sää siihen saumaan minkäänlaista jälkeä.
Mikko K.
Mikko K.
................................
BMW E46 -02
BMW E46 -02