Tunnukset pitais saada
Ilmoita mailissa oikea nimesi, foorumin käyttäjätunnus, sekä mielellään joko jäsennumero tai osoite, joilla saadaan sitten tiedot tarkistettua jäsenrekisteristä. Viimeksi on jäsenoikeuksia annettu eilen kaikille siihen mennessä ilmoittautuneille joiden tiedot löytyvät viimeisimmästä minulla olevasta jäsenrekisteristä. Siinä voi muutama viikko mennä, kun rekisterit päivittyvät ja oikeudet ehditään laittaa.
-Ari/OCF
-Ari/OCF
Lepo nyt. <b>JOS</b> olet maksanut jäsenmaksusi tälle vuodelle, <b>JOS</b> olet lähettänyt ata:lle mailia jossa on noi tiedot (nimi, nicci, jäsennumero ja miel. myös osoite), niin <b>SAAT</b> kyllä sen jäsentunnuksen.On 2004-05-02 14:33, spooky wrote:
Joo eli lähetin sen sähköpostin reilu kaks viikko sitten enkä vielläkään ole saanut vastausta!!! Eli saanko niin tunnuksia vai en????
Tämä kerho toimii harrastepohjalta, eli kaikilla on myös päätyö/opiskelu, tätä ei siis kukaan tee elääkseen, eli täällä asiat ei toimi sormia napsuttelemalla!!
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lisätään vielä sen verran, että tarvitaan vielä, että tiedot löytyvät kerhon jäsenrekisteristä, joka päivittyy kerhon sihteerin toimesta silloin tällöin. Meillä kun ei ole hallituksellakaan mitään on-line-yhteyttä jäsentietoihin, vaan sihteeri lähettää päivitetyn rekisterin meille muutaman viikon välein. Siksi voi kestää joskus muutaman viikon saada oikeudet, jos on esimerkiksi liittynyt kerhoon ja ilmoittautunut foorumiin hyvin pian edellisen rekisterin lähetyksen jälkeen, niin kestää muutaman viikon, kun tiedot löytyvät rekisteristä.
-Ari/OCF
-Ari/OCF
ATALLE!!! Eli joo en tiedä oletko lähetellyt niitä tunnuksia mutta huomasin vaan että kuin joskus rekisteröydyin tälle foorumille niin se sähköpostiosoite on vanhentunut huomasin vain ton tossa eilissä päivänä ja nyttemmin osoite on muutettu mutta ajattelin vain kertoa että jos olet laittanut väärään maili osoitteeseen sitä postia!!! Ja jummi huomasin jokunen aika sitten että sitä ollaan näköjään (*)tien kolleja!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2004-05-04 12:18 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2004-05-04 12:18 ]</font>
Nyt on ainakin jäsenoikeudet kunnossa, kun sain päivitetyn jäsenrekisterin. Eli pääset jäsenalueelle ja logokin on nimimerkin alla.On 2004-05-03 21:47, spooky wrote:
ATALLE!!! Eli joo en tiedä oletko lähetellyt niitä tunnuksia mutta huomasin vaan että kuin joskus rekisteröydyin tälle foorumille niin se sähköpostiosoite on vanhentunut huomasin vain ton tossa eilissä päivänä ja nyttemmin osoite on muutettu mutta ajattelin vain kertoa että jos olet laittanut väärään maili osoitteeseen sitä postia!!! Ja jummi huomasin jokunen aika sitten että sitä ollaan näköjään (*)tien kolleja!!!
Ja (*)tiestä, oletko asunut siellä vai mitä siitä? Eihän sulla ole viininpunaista Vectraa? (ei viitsi kadunnimiä täällä mainita) Kyllähän minä siellä vaikutan...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ATALLE!!! Niin ei vain tullut tossa aikasemmin mieleen mutta asustelitko jo silloin siellä kun autoni vietti yönsä sillä samalla parkikselle kuin sun calicca on nytten.. Kun on vaan omistaja vaihtunut auton poistuttua siltä parkkikselta... SIIRTY PAREMPIIN OLOIHIN MÄEN PÄÄLLE:)
<font size=-1>[ This Message was edited by: spooky on 2004-05-04 23:35 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: spooky on 2004-05-04 23:35 ]</font>
Olenhan mä siellä nyt jotain 5 vuotta ainakin asunut, tuo mun GT-CC-Vectra on siinä parkkiksella ollut koko ajan. Aikaisemmin itse asuin Vantaalla ennenkuin tuonne muutin... Olihan siinä sellainen laiteltu viininpunainen V6-CC-Vectra samaan aikaan siinä parkkiksella jonkun aikaa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Joo eli on se se v6 ja varmaan tapasit sen edellisen omistajankin vai??? On muuten varkaat taas liikkeellä sillä aluella eli ei kannata jättää mitään autoon!!! Oli viime viikonloppuna mäen päältä lähtenyt parista autosta hifit!!! Elikkä kannatta varoa tekiätkin on jo tiedossa mutta poliisi ei tee asialle mitään!!!
Kyllähän mä senkin tapasin juu. Eipä onneksi ole mun autoissa mitään varastamisen arvoista hifiä, Vectrassa on 10 vuotta vanha paska kasettisoitin ilman etulevyä ja Calibrassa vielä vanhempi ooppelin alkuperäiskasettisoitin jossa on vielä se kasettiosa rikki...
Ja kajaritkin on taattua surkeaa ooppelin tehdaslaatua molemmissa. Tuo autohifiharrastus kun jäi itseltäni tuossa 90-luvun puolenvälin jälkeen.