Jeremy Clarkson ja perheautot sekä automerkit....
larksoni voi vetää v***n päähän. tollaiset puheet osoittavat vaan täydellistä ammattitaidon puutetta. jos tuollaisella alalla työskentelee, pitää pystyä suhtautumaan autoihin, niin ettei merkillä ole väliä.
mullakin on ollut kyllä tähän asti sellainen käsitys että vauxit ois ihan kova sana briteissä. en tiedä sit mistä oon sellasen kuvan saanut.
joskus muuten oli poliisikamera käy!:ssä kuvaa ku joku huippufirman pomo ajeli vauxhall vectralla...tosin ei ihan rajotusten puitteissa.
mullakin on ollut kyllä tähän asti sellainen käsitys että vauxit ois ihan kova sana briteissä. en tiedä sit mistä oon sellasen kuvan saanut.
joskus muuten oli poliisikamera käy!:ssä kuvaa ku joku huippufirman pomo ajeli vauxhall vectralla...tosin ei ihan rajotusten puitteissa.
-
kadett2.0i
- 'Senator'

Vähän milloin sattuu. Tosi vaikea nähdä niitä, kun ei tule säännöllisesti. BBC Worldin ohjelmatietoja pitää seurata aika säännöllisesti, se on kanava josta ne tulevat. Niitä saa myös ostaa dvd-levyillä ja vhs-kaseteilla netin kautta, mulla on 2 Clarksonin dvd-levyä. Clarksonhan on entinen Top Gearin toimittaja, mutta nykyään tekee omia ohjelmia.On 2002-09-08 21:50, kadett2.0i wrote:
mihin aikaan ja minä päivänä toi clarksoni ohjelma tulee?
Onhan Briteissäkin Vauxhall-harrastajia (tämänhän toteaa mm. lukemalla Total Vauxhall-lehteä), mutta yleinen mielipide on aika nuiva ja arvostus aika niukkaa. Ford on "kova sana" ja joku MG tai Rover. Vauxhalleista suosituimpia malleja harrastajilla näyttävät olevan Novat (Corsa A) ja Corsat (Corsa B ja C)...
Asiasta poiketen, Niki: onko sun oikea etunimi niki? Jos on niin aikamoinen sattuma. Nikejä ei Suomessa kovin montaa taida olla.
Vauxhallista en paljoa tiedä mutta ainakin sen että Vauxhallin mainokset ei oo niin hyviä kuin aidon Opelin TV spotit
Sama auto se silti on, eikö vain?
(Olen vasta hankkinut ensimmäisen autoni joten pikkasen on toi Opelin historia pimennossa).
Vauxhallista en paljoa tiedä mutta ainakin sen että Vauxhallin mainokset ei oo niin hyviä kuin aidon Opelin TV spotit
(Olen vasta hankkinut ensimmäisen autoni joten pikkasen on toi Opelin historia pimennossa).
1970-luvulla alkoi Opelin ja Vauxhallin mallien yhtenäistäminen, ensin vähän pikkuhiljaa eli moottoreissa ja ulkonäössä oli pieniä eroja, lopulta eroja ei käytännössä enää ollut lainkaan. (Oikealta ohjaamista ei voi pitää erona, sillä myös Opelia on tehty oikealta ohjattavana Aasian markkinoille).On 2002-09-11 22:50, nikikari wrote:
Kadett C ja Ascona B olivat ensimmäiset yhteiset mallit joissa vielä oli mm. erilaiset maskit, kun Kadett D oli ensimmäinen täysin identtinen malli. Vauxhallina Kadett D:n nimi oli Astra mk1 joka nimi otettiin lopulta Opelillakin käyttöön kun myöhemmin myös mallinimetkin yhtenäistettiin.