On 2004-04-27 13:48, mä wrote:
On 2004-04-26 20:50, Veeksi wrote:
aiai ku tossa mun räppänässä ois ollu iso tekniikka niin ois nokileka jääny haistelee...
kaveri ajelee 1.2s a sorsalla ja tuollainen käyttäytyminen on kuulemma mersumiesten leirissä ihan tavanomaista.
Kannattaa kuitenkin muistaa että välttämättä monikaan (uudemmista Mersuista) ei ole "nokilekoja" eli siis dieseleitä..ja samoin se että nykydieselit liikahtaa aika pirteästi..varsinkin noilla tienopeuksilla vahvan vääntönsä turvin, vaikka 0-100 kiihtyvyysarvo ei olisikaan kuin "vain" 10sek tai vähän alle..kuten aika monella "nokileka"-autolla tänä päivänä on
Niinhän se on, mutta olen melko varma että ei ne aidot amg:t siellä motarilla muita härnää tuolla tavalla. Ne on ne "peräkylän aaämkeet", mitkä ovat yleensä jotain 220 rutkuja. Ja niillä ajellaan kuin euroopan omistaja.
Olisi yksi tylsä tarina, ei pitäisi yleistää mutta kyseessä oli mersukuski:
Elikkä ajelin joskus monta vuotta sitten yrityksen scaniaa tuolla itä-suomessa päin iltamyöhällä. Siinä sitten eräästä risteyksestä lähti tälläinen nokivasara eteen, ja rupesi vetämään siinä sellaista 75km/h nopeutta. Seuraavalla suoralla oli
1,5km tyhjää suoraa edessä. Otin rinnalle ja meinasin mennä ohi siitä.
Silloin löytyi lämää mersuun ja taas mentiin suora vauhdilla. Pari kilsaa perässä ja sama mersu taas edessä liruuttamassa. Odottelin taas suoran ja otin rinnalle ja laitoin vilkun törkeästi oikealle ja käänsin mersun kaistalle. Älysi väistää kun alkoi teli lähestyä kuskinovea.
Siitä alkoi sitten pitkien valojen polttaminen metrinpäässä takavaloista ja tööttäily.
Käänsin että siinä eräälle huoltoasemalle, ja mersukuski perässä. Pitkiä liputellen. Sitten sieltä tuli sellainen 40:nen teiden ritari ja huusi kurkku suorana miten nuorisolta pitäisi ottaa ajo-oikeudet pois.
Vähän aikaa sitä siinä kuunneltiin kunnes veljeni laskeutui vänkärin puolelta, otti miestä nenästä kiinni ja kysyi "tästäkö ne pitkät sammuvat ja torvi menee
pois päältä"
Tähän kun lisään että veljeni on sellainen 205cm/130kg tatuoitu apina, niin mersumies meni nokivasaraansa ja häipyi paikalta. Ei ole sen koommin kuulunut siitä.
Että näin. Eikä herneitä kellekään väkivallan vastustajalle tai muuulle, eihän siinä varsinaisesti käytetty väkivaltaa