Jos letkajenkka Tampereelle toteutuu 15.5, niin oon mukana.
Sen verran mukava tapahtuma on tulossa, että onhan se lähdettävä jenkkaan... eli yksi osallistuja lisää kevätkokouksen letkaan. Ilmaset kahvit houkuttelevat Niin yöpyminen olis varmaan paikallaan, oletteko jo varailleet mitään? Taitaa olla jo yksi mökillinen kasassa?
<font size=-1>[ This Message was edited by: mt on 2004-04-27 23:11 ]</font>
On 2004-04-27 12:22, ChiquitaCorsa wrote:
Jaa-a, ite kyllä olen lähdössä mutta yötä ei tule oltua ettei koira joudu nököttään liian kauan yksin kotona.
Sama täälla... lähössä ollan, mutta en oo yötä. Ei tosiaan viitti jättää koiraa tuhomaan kämppää koko yöx...
Jaa-a, ite kyllä olen lähdössä mutta yötä ei tule oltua ettei koira joudu nököttään liian kauan yksin kotona.
Sama täälla... lähössä ollan, mutta en oo yötä. Ei tosiaan viitti jättää koiraa tuhomaan kämppää koko yöx...
Sisälukutaidottomana totean että minne me siis kokoonnutaan aamulla? Jonnekki ABClle...mut mihin siis... heh joo edelleen oon iso ja hidas Haluun vaan keretä siihen letkaan messiin... pitänee lähtee ajeleen 8 pintaan että varpilla kerkeen...
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
On 2004-04-28 12:44, Dominator wrote:
Sisälukutaidottomana totean että minne me siis kokoonnutaan aamulla? Jonnekki ABClle...mut mihin siis... heh joo edelleen oon iso ja hidas Haluun vaan keretä siihen letkaan messiin... pitänee lähtee ajeleen 8 pintaan että varpilla kerkeen...
9:30 aamulla Keljon ABC:llä kokoontuminen. Kahvit naamaan ja sit lähetään kaasutteleen kohti tamperetta.. tietysti rajoitusten mukaisesti.
Aika pitkälti sukulaiset allergisia. Kavereissa ei ole oikein koiranhoitaja tyyppiä..
Mukaan jos ottaa niin saa varautua siivoomaan sillä sillä on paha tapa laatata autossa
On 2004-04-28 19:53, ChiquitaCorsa wrote:
Aika pitkälti sukulaiset allergisia. Kavereissa ei ole oikein koiranhoitaja tyyppiä..
Mukaan jos ottaa niin saa varautua siivoomaan sillä sillä on paha tapa laatata autossa
no jo on huonot sukulaiset ja kaverit sullakin
bw. ota koiralle oksennus pussi mukaan, tai opeta se sanomaan "AUTO SEIS"
Aikaisemmin en ole käynyt edes noissa jkl:n miitingeissä, mutta voisin tuohon samaan porukkaan lähteä ajamaan tuonne Tampereelle, eli jos tuo aika/paikka pysyy niin tässä yksi calibra lisää