On 2004-04-22 12:47, Arterial wrote:
Mites "jengi" mahtaa suhtautua, kun tulen paikanpäälle ja isken "inva"-pysäköintilapun ikkunaan? =)
Eli kun kun on koko ikänsä sairastanut ja hieman liikuntarajoitteinen (kävelen kuitenkin).
Auto joka ei olekaan "auto", vaan autoveronpalutusjutskien vuoksi "apuväline".
Mutta eikös se kaikille "terveillekin" ole jonkinlainen liikkumisen apuväline.
No tuo "apuväline" termi kuitenkin kohdallani on mahdollistanut uuden auton oston suomesta, saaden siihen kuitenkin autoveronpalautuksen.
kuule ei vaikuta mitenkään vaikka tulisit pää kainalossa sekin melkein on jo nähty.. meille turkulaisille ei ole niin tarkkaa onko jalkoja kaksi vai neljä kaikki opeleista kiinnostuneet on aikalailla tervetulleita tai ei ainakaan mulla ole mitään sitä vastaan ja tuskin on kellään muullakaan suurimman osan näistä harrastajista kuitenkin tuntien. kyllä meitäkin on moneen junaan ja toiset kuten esim. tuo Lazi on jäänyt aika pahasti asemalle.. enkä minäkään ihan terve ole joten mukaan vaan!!!!!
Laitetaas nyt saman topicin alle, elikkäs kuinkas paljon täältäpäin on nyt sitten lähdössä porukkaa tonne Tampereelle kevätkokoukseen..? Näin alustavasti tiedustellen yksi täysi autollinen meitä nyt ainakin on lähdössä. Eli ilmotelkaa..!
mulla on vielä harkinnan alla.. mammaa en ota mukaan jos tulen eli tulen yksin jos tulen ja mikäli olen valmis maksamaan ton jäsenmaksun taas tälle vuodelle
Pari mökkiä varattiin jo, toisessa mökissä ois yks täyttämätön paikka vapaana, eli ois tietty jees jos joku tästä Turun porukasta ottais sen, jos on tarvetta.
Mahtaiskohan sitä uskaltaa/kehdata tulla tonne toukokuun kahvitteluihin ku ei oo toi meiten raketti mikään ihan kaikista helmein Tosin voishan sitä tulla muiden pelejä kattomaan ku ei oo toi matkakaan paha